آرژانتین به مسی استراحت نمی‌دهد
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تیم ملی آرژانتین سه‌شنبه شب با پیروزی برابر تیم ملی پاراگوئه صعود خود به مرحله نهایی جام جهانی 2014 برزیل را قطعی کرد. صعود آلبی سلسته از این مرحله در حالی صورت گرفته است که هنوز 2 بازی دیگر برای پایان کار این تیم در دور انتخابی باقیمانده است.

به نقل از تسنیم، شاگردان آلخاندرو سابیا در 2 بازی باقیمانده خود در این مرحله باید به مصاف تیم‌های ملی پرو و اروگوئه بروند و خولیو گروندونا، رئیس اتحادیه فوتبال آرژانتین تاکید کرد که بعید است لیونل مسی برای این بازی‌ها به اردوی تیم ملی آرژانتین دعوت نشود.

وی به شبکه اسپورتس کوپه آرژانتین گفت: آرژانتین در این 2 بازی باید برابر تیم‌هایی به میدان برود که امتیازات این بازی‌ها برایشان بسیار ارزشمند است و بدون شک با تمام وجود بازی خواهند کرد. بنابراین ما باید با احتیاط کار کنیم چرا که شل گرفتن این دو بازی بی‌انصافی در حق دیگر تیم‌ها است.

گروندونا افزود: ما نمی‌خواهیم به منافع دیگر تیم‌ها ضربه بزنیم و به همین دلیل زمانی که وقتش برسد بهترین تصمیم را برای بازی‌های باقیمانده اتخاذ خواهیم کرد.

تیم‌ ملی آرژانتین، صدرنشین جدول مرحله انتخابی جام جهانی 2014 در منطقه آمریکای جنوبی در بازی بعدی خود 11 اکتبر (جمعه 19 مهر) میزبان پرو است و 4 روز پس از آن به خانه اروگوئه‌ای می‌رود که در حال حاضر در رده پنجم جدول قرار دارد و برای زنده ماندن شانس صعودش به جام جهانی از طریق دیدار پلی‌آف با نماینده آسیا، نیاز مبرم به امتیازات 2 بازی بعدی خود دارد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 23 شهريور 1392برچسب:مسی,هواداران مسی,, ] [ 11:37 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7933
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 10938
بازدید ماه : 10850
بازدید کل : 415596
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1