ایسکو در کنفرانس خبری قبل از بازی با گالا
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

 ایسکو خرید جدید رئال که خیلی هم خوش درخشیده به اطهار نظر در مورد بازی سه شنبه شب مقابل گالا پرداخته.

__________________________

    چگونه با چالش دهمین قهرمانی اروپا روبرو می‌‌شوید: "مهم است که زیاد درگیر فکر قهرمانی در چمپیونزلیگ نباشید و عقده آن را نداشته باشید. همه ما با شور و شوق دنبال قهرمانی و بردن هستیم. هر کاری برای رسیدن به آن انجام می‌‌دهیم. مهم است که این رقابت‌ها را خوب شروع کنیم و سعی‌ می‌‌کنیم که این کار را انجام دهیم."

    آیا مربی‌ به شما گفته است که حتما باید قهرمان اروپا شوید: "هیچکس در باره این قضیه صحبتی نکرده است. قهرمانی ۱۰ یک رویا است. ما تیم با انگیزه‌ای داریم که تنها کار زیاد و گل زدن سبب رسیدن به آن می‌‌شود. هر کاری برای پیروزی در بازی انجام می‌‌دهیم."

    گالاتاسارای در خانه بسیار قدرتمند است. آیا در این زمینه نگران نیستید: "می‌ دانیم که در خانه، جوّ مخصوص به خود را دارند که برای بردن، نیاز است که دو برابر مستحکم باشید. دشوار است اما تلاش می‌‌کنیم که بازی خود را انجام دهیم و این تنها چیزی است که اهمیت دارد."

    آیا این فصل می‌‌توان فصلی باشد که اعتبار تیم در اروپا بازگردانده شود: "من تا آنجا که بتوانم سعی‌ می‌‌کنم به تیم کمک کنم. ما با بهترین تیم‌های اروپا بازی می‌‌کنیم و باید از پس آن بر بیاییم. تیم به خوبی‌ تقویت شده است و تلاش می‌‌کند که به دهمین چمپیونزلیگ برسد. اما امیدوارم که امسال، همان سالی‌ باشد که ما قهرمان می‌‌شویم."

    آیا در پستی که دوست دارید، بازی می‌‌کنید: "من در پست خودم راحت هستم و به آینده فکر می‌‌کنم. مهم این است که بازی کنم."

    نظرتان در مورد سیستم چرخشی در درون دروازه چیست: "ما دو دروازه بان بسیار خوب داریم که به خوبی‌ کارشان را انجام می‌‌دهند."

    شرایط مطابقت پذیری بیل با تیم چگونه است: "با ما تمرین کرده است و دیده ایم که بازیکن بسیار خوبی‌ است. همانطوری که در برابر ویا رئال دیدید. امیدواریم که به خوبی‌ با ما هماهنگ شود."

    آیا شما پس از ترک اوزیل، بیشتر احساس مسئولیت می‌‌کنید: "من همان میزان مسئولیتی که مسعود در خود داشت را دارم. رفتن وی بسیار مهم بود اما بیل آمده است و این به ما در کار‌های دفاعی کمک می‌‌کند."

    نظرتان در مورد دروگبا چیست: "اشنایدر، دروگبا، ایلماز و غیره... همه آنها در مقابل دروازه ما بسیار قدرتمند هستند و ما باید جلو آنها را بگیریم. دروگبا بسیار قوی و با انرژی است."

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:, ] [ 23:36 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8456
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11461
بازدید ماه : 11373
بازدید کل : 416119
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1