عودکردن مجددبیماری تیتو، بدترین خبری بود که درطول ریاستم برباشگاه بارسلونا شنیدم. امیدواریم که او دراین نبرد پیروز شود. ولی زندگی ادامه دارد

ساندرو روسل رئیس باشگاه بارسلونا یکشنبه شب در یک مصاحبه تلویزیونی که از تی وی3 بارسلونا پخش شد به مرور شرایط ورزشی باشگاه کاتالان پرداخته و از مسائل مختلف صحبت کرد.

متن صحبت های روسل را در دو قسمت برای شما آماده کرده ایم که دراینجا می توانید بخش اول این گفتگو را مطالعه کنید:

 *خرید نیمار: وقتی با پدر نیمار به پیش توافق رسیدیم، او تست های پزشکی را در رئال مادرید پشت سرگذاشته بود و ما به شوخی گفتیم که حالا به بازبینی نیاز است. وقتی نیمار با بارسلونا قرارداد بسته بود، رئال مادرید همچنان برای باشگاه سانتوس ایمیل می زد.درمورد توافق برسر رقم قرارداد، پدر نیمار و سانتوس با هم حرف می زدند و بارسلونا درحاشیه بود

*صحبت های اخیر ماسچرانو: ماسچرانو گفته که همیشه در رختکن بارسلونا به دنبال اما و اگر هستند و کاملا حق با اوست. در بارسلونا و درکاتالونیا همین طور است.از نظر تاریخی هم همین طور بوده و ما این روند را الان تغییر نخواهیم داد. ما خودمان زندگی را برای خودمان سخت کرده ایم ولی شاید این ، ما را بزرگتر نماید

*جنجال اخیر با آبیدال: سران باشگاه بارسلونا تنها آنچه می بایست را به آبیدال پرداخت کرده اند. باوجودی که پزشکان تیم به ما گفته بودند که آبیدال برای مدتی طولانی بازی نخواهد کرد و شاید هرگز نتواند به میادین بازگردد، ما قراردادش را تمدید کردیم و همه پولها را به او پرداحت کردیم. همین حالا هم خود آبیدال گفته که صحبت هایش بد تعبیر شده اند.

*تیتو: عودکردن مجددبیماری تیتو، بدترین خبری بود که درطول ریاستم برباشگاه بارسلونا شنیدم. امیدواریم که او دراین نبرد پیروز شود. ولی زندگی ادامه دارد.یکشنبه تیتو برای تماشای بازی پسرش آدریا به شهرک ورزشی ما آمده بود واین خبر فوق العاده ای است.

*انتخاب جراردو مارتینو: سوبی سارتا سرمربی جدید تیم را از بین سه نام وگزینه مطرح شده برگزید. این من بودم که نام تاتا مارتینو را روی میز گذاشتم. البته حرف من درحد یک پیشنهادبود. نمی گویم که دو گزینه دیگر ما چه کسانی بودند و فکر می کنم که کار خوبی نیست از افراد دیگری نام بیاورم.

*خرید یک مدافع: ما در بازار نقل و انتقالات تابستانی مدافع میانی به خدمت نگرفتیم؛ چون بارسلونا بیشتر از خواسته سرمربی تیمش خرید نمی کند.هروقت اعضای کادر فنی بگویند که شرایط ایده آل است ما دیگر هزینه دیگری پرداخت نمی کنیم.