متن کامل مصاحبه کارلو آنچلوتی
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید به تازگی با خبرنگاران مصاحبه کرده. که ما متن کامل این مصاحبه رو برای شما میزاریم.

______________________________

    درباره جدایی از پی.اس.جی : "در روز 2 مارس پاری سن ژرمن بازی خیلی بدی را مقابل ریم به نمایش گذاشت. ولی من فکر می کردم که بعد از سه ماه خیلی خوبی که دراین تیم داشتم، می بایست به یک ارامش می رسیدیم ولی آن اعتماد لازم را حس نمی کردم. فردای آن روز بود که به لئوناردو(مدیرورزشی وقت پاری سن ژرمن) گفتم که درپایان فصل از پاری سن ژرمن می روم. وقتی که با پاری سن ژرمن قرارداد بستم، به پروژه این تیم باور داشتم. بازیکنان جدیدی آمده بودند و قراربود تیم تازه ای را بسازیم و این زمان می برد. در شش ماه ابتدایی، همه چیز خوب بود ولی در فصل بعد متوجه شدم که مسئولان باشگاه نسبت به آنچه به نظر می رسید تغییر کرده اند. دیگر ایده ای برای پیشروی یک پروژه بلندمدت نبود و همه چیز به کسب نتیجه در بازی بعدی خلاصه می شد."


    کارلتو در پاسخ به این سوال که حتی اگر پیشنهادی از رئال نداشت هم از پی.اس.جی جدا می شد یا خیر گفت: "بله .من تصمیمم را گرفته بودم. ادامه کار درپاری سن ژرمن به اندازه کافی پیچیده وسخت شده بود."


    او درمورد حضورش در رئال گفت: "رئال مادرید داستانی دارد که در باشگاه های دیگر به جز میلان نیست. این مسئولیت بردوش سرمربی تیم را افزایش داده و انگیزه های سرمربی را افزایش می دهد و فشار زیادی برروی سرمربی می گذارد."

    آنچلوتی در مورد مراسم روز معارفه اش گفت: "در روز معارفه ام در مادرید کمی به خاطر زبان اسپانیایی استرس داشتم .باید زبان اسپانیایی را یادبگیرم و در ابتدای راه کار اصلا آسان نیست. من از ماه ژوئن یادگیری زبان اسپانیایی را آغاز کرده ام."


    او راجع به پیغامی که از روز اول به شاگردانش منتقل کرده گفت: "از همان روز اول به بازیکنان گفتم که در رختکن تیم باید اتحاد وجود داشته باشد و در ابتدا به تیم به صورت گروهی فکر شود."


    او درمورد کاسیاس هم گفت: "کاسیاس دروازه بان خیلی خوبی است ولی من دیگو لوپس را برگزیدم.چون او اردوی پیش فصل را 15 روز زودتر از کاسیاس شروع کرده بود و در شرایط خوبی هم هست. این تصمیم من است. من در لیگ قهرمانان اروپا به کاسیاس فرصت خواهم داد."


    پرداخت 100 میلیون یورو برای خرید بیل سوژه دیگری بود که کارلتو درموردش به صحبت پرداخت: "بازار همین است.نمی دانم که رئال دقیقا چه مبلغی را برای خرید بیل پرداخت کرده ولی همین است. در هرزمانی چنین خریدهایی انجام می شود. مهمترین نکته این است که سران باشگاه رئال بازیکن بزرگی را خریده اند که می تواندبه ما در فتح جامهای قهرمانی کمک کند."


 

    آنچلوتی در پاسخ به سوالی درمورد اینکه بهترین تیمی که تا به حال هدایت کرده گفت: "تک تک تیم هایی که هدایت کردم فوق العاده بوده اند و رئال هم تیم فوق العاده ای است و بازیکنان خیلی خیلی حرفه ای ای دارد. درگذشته هم سرمربی تیم های فوق العاده ای مثل چلسی یا میلان بوده ام. الان نمی توانم بگویم که کدامیک از این تیمها بهترین بوده اند. باید صبرکنم و ببینم که چه خواهد شد."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 26 شهريور 1392برچسب:, ] [ 17:23 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8167
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11172
بازدید ماه : 11084
بازدید کل : 415830
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1