عکس روز: فان درسار میهمان ویژه بازی دیشب نوکمپ
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

عکس روز: فان درسار میهمان ویژه بازی دیشب نوکمپ

ادوین فان درسار دروازه بان افسانه ای منچستریونایتد و تیم ملی هلند دیشب میهمان ویژه بازی دو تیم بارسلونا- آژاکس آمستردام بود

ادوین فان در سار دروازه بان افسانه ای فوتبال هلند و باشگاه منچستریونایتد دیشب برای تماشای بازی دو تیم بارسلونا و آژاکس آمستردام از دور اول رقابتهای گروهی لیگ قهرمانان اروپا به ورزشگاه نوکمپ رفته بود و در کنار آندونی سوبی سارتا بازی را تماشا می کرد.

شاید او هم انتظار داشت که در جایگاه ویژه نوکمپ، درکنار یوهان کرویف اسطوره اسبق دو باشگاه بنشیند . اما کرویف غایب بزرگ این بازی بود.
روز قبل از برگزاری بازی سران باشگاه بارسلونا از یوهان کرویف، اسطوره اسبق دو باشگاه دعوت کرده بودند تا روز ۴شنبه درضیافت ناهار رسمی که در رستوران میرر برگزار شد شرکت کند ولی او به این پیشنهاد پاسخ منفی داد تا عملا غیبت او جایگاه ویژه برای تماشای بازی ۴شنبه شب قطعی شود.
این درحالی است که سران بارسلونا، به صورت رسمی از کرویف برای حضور دراین مراسم دعوت کرده بودند ولی او نیز رسما اعلام کرد که دراین مراسم حضور نمی یابد.از سوی دیگر کرویف، برای تماشای بازی جوانان لیگ قهرمانان اروپا میان دو تیم آژاکس و بارسلونا در جایگاه ویژه مینی استادی بارسلونا حضور یافت وباحضورش همه را سورپرایز کرد. سورپرایز اصلی به این خاطر بود که کرویف اخیرا گفته بود که تا زمانی که ساندرو روسل رئیس باشگاه بارسلونا باشد، هرگز به ورزشگاه نوکمپ قدم نخواهد گذاشت.البته او هیچ وقت از نرفتن به ورزشگاه مینی استادی حرف نزده بود . در این جایگاه ویژه علاوه بر کرویف، کارلس پویول، آندونی سوبی سارتا و مارک اوورمارس هم حضور داشتند و به گفته چابی کمپوس، خبرنگار رادیو کاتالونیا کرویف گفته:« روسل گفته که این دو دستگی که کرویف ایجاد کرده بیخود و بی فایده است. همه ما بارسایی هستیم و بقیه چیزها مسائل روانی است.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 28 شهريور 1392برچسب:, ] [ 14:52 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8257
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11262
بازدید ماه : 11174
بازدید کل : 415920
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1