مسی: گاهی وقتها هم باید روی ضدحملات برنامه ریزی کرد
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا در دفاع از سیاستهای تاتا مارتینو در بارسلونا اعلام کرد که در برخی از بازیها لازم می شود که تیم روی گلزنی از ضد حملات حساب باز کند

لیونل مسی ستاره آرژآنتینی باشگاه بارسلونا دیشب و در بازی تیمش در دور اول رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل آژاکس آمستردام سه گل از 4 گل تیمش را به ثمر رساند تا شروع خوبی در رقابت های این فصل اروپایی داشته باشد.

درپایان این بازی، مسی در دفاع از تاکتیکهای متعددی که جراردو تاتا مارتینو، سرمربی این فصل بارسا در تیمش به کار می گیرد گفت:« گاهی وقتها باید روی ضدحملات حساب باز کرد..هرچه یک تیم تاکتیک های متعددی پیش رویش داشته باشد، بهتر است. در برخی از بایها باید کنترل توپ و میدان را در دست گرفت و در برخی دیگر از بازیها هست که حریف بازی را می بندد و باید به ضد حملات اکتفا کنی.ما پاسورهای خوبی داریم و بازیکنان سرعتی و خوبی هم داریم که می توانند در این راه به ما کمک کنند.»

مسی ادامه داد:« خوب است که کارمان در لیگ قهرمانان اروپا را با برد شروع کردیم؛ آن هم با علم به اینکه تمام گروه های لیگ قهرمانان اروپا سخت هستند.»

او درمورد تطبیق پذیری بارسا گفت:« با گذشت زمان و انجام بازیهای بیشتر ما بیشتر با شرایط موجود تطبیق می یابیم. در نیمه دوم، مثل همیشه بازی کردیم و مالکیت توپ را در اختیار داشتیم. درابتدا تحت فشار گذاشتن حریف کمی برایمان سخت بود؛ چون تیم حریف خیلی خوب در زمین حرکت می کرد اما در مجموع بازی خوبی را انجام دادیم.»

ستاره آرژانتینی با همدردی با سرمربی تیمش که سوگوار درگذشت پدرش است گفت:« خیلی متاسفم. ما از تاتا حمایت می کنیم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 28 شهريور 1392برچسب:, ] [ 19:54 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6395
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 9400
بازدید ماه : 9312
بازدید کل : 414058
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1