مصاحبه پرس با شبکه مکزیکی
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

در رئال مادرید وقتی بازیکنی که با تیم قرارداد دارد، بخواهد ازتیم جدا شود، او را می فروشیم.

________________________________

    او در گفت و گو با شبکه مکزیکی تله ویسا در مورد نقش پررنگ ایکر کاسیاس در رختکن تیمش گفت: "ایکر کاپیتان تیم ماست و گاهی وقتها به کمک تیم نمی آید. گاهی وقتها کسانی که نزدیک به ما هستند هم اشتباهاتی می کنند."

    او با اشاره به ماجراهایی که سال گذشته رخ داد گفت: "پارسال در یک جلسه 4نفره، با حضور خود من، خوسه آنخل سانچس، کاسیاس و راموس، در مورد پاداش های تیم صحبت کردیم و یک روزنامه درباره این جلسه مطالب کذبی را منتشر کرد که ما همه این ماجرا را تکذیب کردیم. دراین روزنامه نوشته شده بود که این جلسه به منزله اولتیماتوم کاپیتان های تیم به مورینیو بود. ولی اصلا این طور نبود. البته من نمی دانم که کاپیتان های تیم ما در آن موقع چطور فکر می کردند ولی آنها هم می دانند که درتیم خط قرمزهایی وجود دارد که نمی توانند از آنها عبور کنند."

    پرس در پاسخ به سوالی در مورد فروش اوزیل و انتقاداتی که در این زمینه به گوش می رسید، به انتقاد از بازیکن آلمانی پرداخت و گفت: "در رئال مادرید وقتی بازیکنی که با تیم قرارداد دارد، بخواهد ازتیم جدا شود، او را می فروشیم. در مورد اوزیل باید بگویم که جدایی، خواست خود او بود. ما از اعضای کادر فنی دراین باره سوال کردیم و آنها به ما گفتند که اگراوزیل بخواهد، می تواند برود.باید بتوان فشارها را تحمل کرد. شاید داستان بازیکنانی که از تیم جدا شده باشند، با این موضوع که آنها نتوانستند فشارها درتیم را تحمل کنند، مرتبط باشد." او درادامه ترجیح داد تا در مورد مبلغ هنگفتی که برای خرید اییارامندی پرداخت شده توضیحات بیشتری ندهد و گفت: "در ادامه خواهیم دید که او خرید ارزان قیمتی برای تیم بوده."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 29 شهريور 1392برچسب:, ] [ 12:53 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9734
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 12739
بازدید ماه : 12651
بازدید کل : 417397
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1