کریستیانو بازیکن کاملی است.
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


 رونالدو نازاریو روز گذشته به کمپ تمرینی والدبباس رفت. متن مصاحبه:


    کریستیانو رونالدو: "کریستیانو بازیکن خیلی خوبی است. او اینجا بازیکن بسیار کامل تری شده است (نسبت به زمان حضورش در منچستر یونایتد) و همه از دیدن بازی های خوب او برای رئال مادرید لذت می برند. آمدن به اینجا برای او بسیار خوب بوده است. او در منچستریونایتد هم گلهای زیادی به ثمر می رساند، اما اینجا حتی بیشتر از آن هم گل می زند و کاملاً به یک گلزن قهار تبدیل شده است. او بازیکن کاملی است."


    زمان حضور در رئال مادرید: "من 5 سال را در اینجا سپری کردم و همیشه از اینکه به اینجا بازگردم خوشحال می شوم. من هنوز هم در مادرید خانه دارم. من سالها در اینجا [والدبباس] تمرین کرده ام و هر بار که به اینجا بازگشته ام احساس بسیار خوبی به من دست داده است. در این ترکیب بازیکنان جوان بسیار زیادی وجود دارد، و بازیکنانی که من هم با آنها بازی کرده ام و خاطرات بسیار خوبی با آنها دارم، مثل ایکر، سرخیو راموس، آنچلوتی که در میلان با او کار کرده بودم؛ و مشخصاً زیدان. دلم برای بودن در کنار آنها تنگ می شود."


    کارلو آنچلوتی: "فکر می کنم او تأثیر بسیار خوبی روی تیم گذاشته است. تیم شروع خوبی داشته و بازیکنان تأثیر مربی روی خود را احساس خواهند کرد. او بازی را که می خواهد از آنها خواهد گرفت. او به عنوان مربی تجربه بسیار زیادی دارد و به راحتی با بازیکنان کنار می آید. بازیکنانی که با او کار می کنند، او را به مانند یک دوست هم می شناسند."


    برزیل 2014: "در حال حاضر من سخت کار می کنم تا اطمینان دهم که برزیل 2014 بهترین میزبان تاریخ رقابتهای جام جهانی شود. من کارهای زیادی دارم، اما عاشق انجام دادن آنها هستم. همه ما در مورد جام جهانی بسیار هیجان زده ایم."


 



نظرات شما عزیزان:

اکبر
ساعت10:58---5 مهر 1392
سلام دوست عزیز من از وبلاگتان بسیار خوشم آمد
به ما هم سر بزن
راستی در صورت تمایل با هم لینک کنیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 3 مهر 1392برچسب:, ] [ 13:38 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8037
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11042
بازدید ماه : 10954
بازدید کل : 415700
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1