مصاحبه ملبرگ
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

 


 متن مصاحبه کامل ملبرگ


    ملبرگ، مدافع تیم کپنهاگن، پیش از بازی به خبرنگاران گفت: "امید همیشه وجود دارد، اما این بازی کاملاً متفاوتی خواهد بود. احساس می کنم مادرید با تمام قدرت پا به این دیدار خواهد گذاشت. بازی بسیار سخت و پیچیده ای برای ما خواهد بود. آنها بعد از دربی که داشتند، نسبت به یوونتوس فشار بیشتری روی ما خواهند آورد. در ازای به دست آوردن نتیجه در این مسابقه، باید عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش بگذاریم. باید امیدوار باشیم که شب بد آنها باشد و کمی هم برای تیم خودمان آرزوی خوش شانسی داشته باشیم. ما کمی از هرچیز نیاز خواهیم داشت."

    او در مورد اینکه مادرید جدید را چگونه ارزیابی می کند، گفت: "در این فصل بازی زیادی از آنها ندیده ام. همه ما بازیکنان و مربی آنها را می شناسیم. مشخصاً رئال مادرید یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در چمپیونزلیگ است."

    ملبرگ در مورد ورزشگاه سانتیاگو برنابئو نیز گفت: "اینجا یکی از ورزشگاه های مورد علاقه من در دنیاست. اینجا بسیار بسته و جمع و جور است. من تجربه های خوب و بدی را در برنابئو داشته ام. بیشتر بد... من تجربه های فوق العاده ای از اینجا داشته ام. من هنوز هم زمانی را که با یووه به اینجا آمدم را به یاد دارم که تماشاگران دل پیه رو را بعد از 2 گلی که به ثمر رساند، تشویق کردند."

    در پایان در مورد انتقاداتی که از رئال مادرید می شود گفت: "نمی دانم از کدام انتقادات صحبت می کنید. تیم های بزرگ هر هفته زیر فشار هستند که بازی های خود را با پیروزی پشت سر بگذارند. زمانی که در یوونتوس بودم با این فشار زندگی کرده ام."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 10 مهر 1392برچسب:, ] [ 18:50 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9011
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 12016
بازدید ماه : 11928
بازدید کل : 416674
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1