صحبت های آنچلوتی
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


 می توانیم بهتر از اینها باشیم.


    *شام با رئیس باشگاه: "زیاد مهم نیست که من با چه کسی شام خوردم. این یک موضوع خصوصی بود."


    *جایگاه سرمربیگری رئال: "ما زیاد راضی نیستیم؛ چون در بازی با اتلتیکو خوب نبودیم. اصلا خوب نیست که در یک دربی ببازیم و باید خیلی سریع واکنش نشان دهیم؛ هم در سک بازی مان و هم درنتیجه بازی. من به بازیکنانم اطمینان دارم وباور دارم که واکنش خوبی نشان خواهیم داد. بحث تغییر عملکرد و روحیه تیم است."


    *کپنهاگن: "آنها مدتهاست که با یک سرمربی مشخص و بایک سیستم مشخص کار می کنند.می دانیم که آنها در لیگ دانمارک عملکرد خوبی نداشته اند ولی مقابل یووه یک مساوی گرفتند وباید کاملا هوشیار باشیم."


    *جلسه با بازیکنان: "این جلسه به درخواست بازیکنان برگزار نشد.مهم است که با بازیکنان صحبت کنیم تا باافکار آنها آشنا شویم. همه ما باهم متحدیم.نظر بازیکنان برای درک بهتر مشکل و یافتن راه حل ها، خیلی مهم است."


    *فوتبال و تلویزیون: "زیاد دنبال نمی کنم. در اسپانیا دوتیم مهم است و یک تیم سومی هم هست که اتلتیکو است. درانگلیس و ایتالیا هم همین طور است. مسائل حق پخش تلویزیونی و این مسائل به من مربوط نمی شود.


    *خریدهای رئال: "فلورنتینو مهمترین شخصیت رئال مادرید است.او باهوش است و فرصت کار کردن دراینجا را برای من فراهم کرد.اینجا وقتی همه موافق باشیم، یک بازیکن خریداری می شود.خریدهای تیم ما خوب بوده اند و بازیکنان با کیفیتی را خریداری کرده ایم."


    *نتایج : "تا هفته پیش نتایج خوبی می گرفتیم. ما در شش بازی از 8 بازی رسمی مان به پیروزی رسیده ایم. تنها اتفاقی که افتاد این است که هنوز روند بازی طبیعی مان را نیافته ایم.درپاری سن ژرمن هم شرایط مشابهی را تجربه کردم. تیم به زودی خوب بازی خواهد کرد."


    *موراتا : "او کیفیت لازم را دارد تا مهاجم نوک رئال باشد.چرا که نه؟"


    *سبک بازی: "می توانیم بهتر از اینها باشیم. با داشتن مالکیت توپ، کمی تعادل دفاعی مان را از دست دادیم و باید هر دو مورد را با هم پیش ببریم."


    *نگرانی ها: "در ایتالیایی، نگران بودن، یعنی قبل از ظهور مشکل، درگیر آن باشی. مسئولیت من هم همین است. هواداران عصبانی به من انگیزه می دهند. می خواهم هواداران بیایند و بازیهای خوبی را شاهد باشند و این اتفاق دربازیهای اخیر رخ نداده."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 10 مهر 1392برچسب:, ] [ 19:6 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9430
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 12435
بازدید ماه : 12347
بازدید کل : 417093
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1