مصاحبه بنزما, کاسیاس, سولباکان و آنچلوتی
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

 کریم

    بنزما در پایان بازی دیشب رئال مقابل کپنهاگن در دور دوم رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که با برد قاطعانه کهکشانی ها به پایان رسید به خبرنگاران گفت: "پیغام هواداران را درک کردم. من به نظر آنها احترام می گذارم. دربازی 4شنبه در زمین احساس راحتی می کردم."

    بنزما در مورد توصیه آنچلوتی به او گفت: "آنچلوتی به من گفته بود که باید در زمین چمن از فوتبال لذت ببرم تا بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم. هواداران حاضر در ورزشگاه تیم ما انتظارات زیادی از ما دارند ولی من آنها را درک می کنم. باید به تلاش ادامه دهیم و بهتر شویم تا بتوانیم به اهدافمان برسیم. من از نظر فیزیکی شرایط خوبی دارم."




ایکر

    *شرایط فردی: "رئال مادرید،مهمترین چیز برای من است. می دانیم که سوژه روزسراسر دنیا هستیم ولی مهمترین چیز باشگاه وپرچم باشگاه است و اینکه بتوانیم درپایان فصل در میدان سیبلس قهرمانی مان راجشن گرفته و لحظات دلنشینی رادرپایان فصل تجربه کنیم."

 

    *شرایط جدید نیمکت نشینی درلالیگا و حضور درترکیب اصلی در لیگ قهرمانان اروپا چطور است؟  "ما همه با هم به پیروزی رسیدیم و به نظرم فوق العاده بود.من بعدمثبت ماجرا را می بینم. دیگو برد،من بردم ورئال مادرید برد.ما درمورد هم تیمی ای صحبت می کنیم که سطح خیلی بالایی دارد و باعث می شود تا من هم بیشتر کار و تلاش کنم. روزهای خوب و بد زیادی وجوددارد.من این را رد نمی کنم. اگر سرمربی می گوید که من فقط باید در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنم، سعی می کنم که از فرصتهایم بهره ببرم و عملکرد خوبی داشته باشم. من تمرین می کنم و رقابت می کنم تا بتوانم در تمام بازیها حضور داشته باشم ولی هم تیمی دیگری هم هست که سطح بالایی دارد و باید صبور بود. هیچ راه چاره دیگری نیست به جز اینکه با قدرت تمرین کنیم."


    *لحظه ای به فکر ترک رئال افتاده ای؟ "باید یادآوری کنم که من هشت ماه بود که بازی نکرده بودم و هشت ماه خیلی زیاد است. درنظر دارم تا اینجا بمانم و فوتبالم را دراینجا به پایان ببرم. من می خواهم برای تیمم و تیم ملی ام بازی کنم. چون اگر قرار باشد در تیم ملی باشم، باید در ترکیب تیم باشگاهی ام خوب باشم."


    *فکر می کنی که اعتماد بخشی از هواداران تیم رااز دست داده ای؟ "مردم حق دارند که آنچه به نظرشان صحیح است را برزبان بیاورند. ولی مهمترین چیز این است که از حمایت بازیکنان تیم برخوردار باشی. هدف این است که سال آینده در میدان سیبلس دور هم جمع شویم. در مجموع نمی توانم چیزی راجع به هواداران بگویم. اگر هواداران مرا تشویق کنند، بیشتر از آنها متشکر خواهم بود؛ چون این به تو کمک می کند تا بیشتر تلاش کنی."


    *از سوی سران باشگاه مادریدی احساس حمایت می کنی؟ "در طول 14 سالی که پیراهن رئال مادرید را برتن کرده ام، نظرات مختلفی به گوش رسیده. سران رئال همیشه از من حمایت کرده اند و من مورد حمایتشان بوده ام. رئال مادرید فراتر و مهمتر از هر چیزی است. دوران سختی برای همه ما سپری شده. برای من هم خیلی سخت بود ولی زیاد مهم نیست. مابچه نیستیم و گذشته ها گذشته. باید به آینده فکر کرد واین مهم است. ما زیرنظر آنچلوتی بیشتر تلاش خواهیم کرد و می خواهیم که هواداران هم بدانند که ما می خواهیم بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم."

    *سوتهای انتقادی: "وقتی سالها باشد که اینجا هستی، خوب است که هواداران با ذره بین به عملکردت نگاه کنند و این بدان معناست که تومهم هستی و باید کارهای بیشتری برای تیم انجام دهی."




سولباکان

    *نظرتان درمورد بازی چیست؟ "من راضی هستم. بازی را خوب شروع کردیم. ما سه موقعیت گل خلق کردیم و آنها 4 تا. ما کنترل بیشتری برتوپ و میدان داشتیم ولی گلی سرنوشت ساز از راه رسید. اگر به خاطر خطای هند مودریچ یک پنالتی به نفع ما اعلام می شد، شاید شاهد تغییری کلی در بازی می بودیم؛ چون این یک موقعیت ایده آل برای ما می شد ولی درک می کنم که اگر این پنالتی گرفته نشد، به این خاطر بود که صحنه خیلی سریع اتفاق افتاد. ولی آن برخورد به نظر من پنالتی بود.من داور را مقصر نمی دانم ولی آن لحظه ، لحظه ای کلیدی بود. تا وقتی بازی 0-2 پیش می رفت من راضی بودم و بعد از پایان بازی به شاگردانم گفتم که تا قبل از 0-2 ، آنها برنده بازی بودند ولی بعد از آن دیگر نه. گل سوم رئال به خاطر یک چرخش توپ ضعیف از سوی ما از راه رسید."


    *نظرتان راجع به کریس رونالدو چیست؟ "شاید می شد که مانع از به ثمر رسیدن گل اول او شد؛ چون آن گل از روی اشتباه ما از راه رسید. گل دوم تمام انتقادات را از میان برد. گلی فوق العاده بود. رونالدو برنده این بازی است. او مدتها بود که ساکت بود ولی دراین بازی گلهای سرنوشت سازی را به ثمر رساند."


    *تساوی با گالاتاسرای، سرنوشت گروه را در هم می پیچد "ما این فرصت را داریم که مقابل گالاتاسرای هر سه امتیاز بازی را مال خود کنیم. نتیجه آن بازی مهم است .ولی من در مجموع از عملکرد شاگردانم راضی هستم. واقعا احساس غرور می کنم. در لیگ دانمارک اوضاع تیممان خیلی خوب نیست ولی همه چیز خوب خواهد شد."


    *چرا بازی را از کنار زمین دنبال می کردید؟ انگار که اصلا در داخل زمین بودید. "یادم نمی آید که این طور بوده باشد. اصلا متوجه نبودم. در پایان نیمه اول تاکید داشتم که آن خطا می بایست یک ضربه پنالتی برای تیم ما در بر می داشت و بعد از آن هم چندین موقعیت گل متعدد را شاهد بودیم."


    *تیمتان در لیگ دانمارک سختی های زیادی می کشد. این روی اوضاع تیم تاثیرگذاشته؟ "اصلا. تاثیرش مثبت هم بوده. ریتم بازی تیم مادر ابتدا، حتی وقتی که توپ را نداریم، باعث می شود که بتوانیم امتیازات زیادی  کسب کنیم. بازی 4شنبه شب در خیلی از دقایق خیلی خوب بود."




کارلو

    *نقاط قوت رئال: "ما تعادل لازم را یافتیم. تیم ما منسجم تر بود، سریع تر بازی می کرد و بازی عمقی تری را ارائه دادیم و به خوبی از جناحین بهره بردیم. چون تیم حریف در میانه میدان واقعا منسجم بود. ما استراتژی ای که تا پیش از این آن را تمرین کرده بودیم را دنبال کردیم و توانستیم رفتار و عملکردمان را تغییر دهیم"


    *تغییر سیستم بازی: "ما برای بهره گیری بیشتر از جناحین سیستم بازی مان را تغییر دادیم تا بازیکنانمان بازی بازتری را به نمایش بگذارند"


    *آینده: "تیم ما باید بدون مشکل سیستمش را تغییر دهد. بازیکنان تیم ما کیفیت لازم برای بازی کردن با هر سیستمی را دارند"


    *کاسیاس: "او بازی فوق العاده ای را انجام داد و دروازه بانی حرفه ای است"


    *مارسلو: "مارسلو بازیکنی مهم است و خیلی با کوئنترائو تفاوت دارد. او توانایی تهاجمی بالایی دارد و نقش بازیکنان جناحی دراین سیستم برای ما خیلی مهم است"


    *غیبت راموس: "او یک بازی بازیابی داشت؛ دقیقا مثل کوئنترائو و ایسکو. همه اینها برای بازی روز شنبه آماده اند"


    *سوتهای انتقادی در اوایل بازی: "اصلا بد نیست که سوت می زنند. من در طول کارنامه ورزشی ام انتقادات زیادی را دریافت کرده ام و همه اینها به من انگیزه بیشتری داده و باعث شده که متمرکزتر کار کنم. انتقادات لازم است و سعی می کنم که با بازیهای خوب ونتایج مطلوب، هواداران برنابئو را متقاعد کنم"


    *بیل: "نگران او نیستیم. او دچار کوفتگی عضله شده و اگر بازی نکرد به این خاطر بود که 100% آماده نبود وتا پانزده روز دیگر به جمع ما بازخواهد گشت. بیل راضی نیست؛ چون می خواهد بازی کند  و انگیزه های زیادی هم دارد"



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 11 مهر 1392برچسب:, ] [ 15:29 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9488
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 12493
بازدید ماه : 12405
بازدید کل : 417151
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1