مویس: کیفیت یانوزای، مشابه رونی است
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

مویس: کیفیت یانوزای، مشابه رونی است

ستاره جوان یونایتد در اولین بازی اش در لیگ برتر 2 گل به ثمر رساند و در برد تیمش در ورزشگاه لایت نقش پررنگی را ایفا کرد.

سایت کریس رونالدو لیو مسی – دیوید مویس سرمربی اسکاتلندی منچستریونایتد عدنان یانوزای، ستاره جوان تیمش را یک مهارت خاص لقب داده است.

این ستاره 18 ساله که دیشب اولین بازی اش در رقابت های لیگ برتر را برگزار کرد در این بازی موفق شد تا دو گل تیمش را به ثمر برساند. در پایان این بازی، مویس او را با وین رونی مقایسه کرده است.

او با به ثمر رساندن دو گل در اولین بازی اش در لیگ برتر گام در مسیر رود فان نیستلروی گذاشته است  تا مویس به تمجید از مهارت های او بپردازد. سرمربی یونایتد در گفت و گو با اسکای سپورتس گفت:« با دیدن شروع فوق العاده یانوزای در لیگ برتر یاد وین رونی و راس بارکلی افتادم. عدنان کیفیتی در حد و اندازه این بازیکنان دارد. او بازیکن واقعا تراز اولی است. من دو یا سه هفته پیش می خواستم به او بازی بدهم ولی بنا به دلایلی این اتفاق نیفتاد. در بازی شنبه با خودم فکر کردم که الان زمان مناسبی است. عدنان آنقدر خوب بود که مهار کردنش واقعا سخت بود. او بازیکن بامهارتی است و مهارت ویژه ای دارد: عدنان گل می زند و با توانایی بالایی با توپ کار می کند ولی ما ازاو می خواهیم تا فروتن باشد و مطمئن شود که می تواند به این روند ادامه دهد . ما به او اجازه نمی دهیم که بلندپروازی کند و سعی می کنیم که همه چیز درمورد او خوب پیش برود.»

مویس در ادامه به این نکته اشاره کرد که از عملکرد کلی تیمش رضایت دارد:« فکر می کنم که عملکرد خوبی را از سوی تیمم شاهد بودیم. حتی وقتی که 0-1 از حریف عقب بودیم هم حس می کردم که واقعا خوب بازی می کنیم. ما جدای از گل اولی که دریافت کردیم، توانستیم فوتبال خوبی را ارائه دهیم. البته من آنقدرها هم هیجان زده نمی شوم. از کیفیت بازیکنانی که در رختکن تیمم دارم مطلعم.»

با این برد یونایتد به نیمه اول جدول رقابتهای لیگ برتر رسید و از 7 بازی اش 10 امتیاز کسب کرده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 14 مهر 1392برچسب:, ] [ 17:25 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8018
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11023
بازدید ماه : 10935
بازدید کل : 415681
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1