ماتزاری: اینتر ضعیف تر از رم نبود
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

ماتزاری: اینتر ضعیف تر از رم نبود

سرمربی اینتر در پایان بازی تیمش مقابل جلوروسی به دفاع از عملکرد شاگردانش برخاست.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - والتر ماتزاری سرمربی اینتر براین باور است که تیمش در بازی با رم در سطح برابری با تیم حریف بود. این درحالی است که این بازی با باخت 0-3 نرآتزوری به پایان رسید.

فرانچسکو توتی در دقیقه 18 گل اول بازی را برای رم به ثمر رساند و دومین گلش دراین بازی را نیز از روی نقطه پنالتی زد و در نهایت الساندرو فلورنتزی سومین گل رم دراین بازی را به ثمر رساند.

اینتر در نیمه دوم بازی فوق العاده ای را به نمایش گذاشت و با وجود اخراج فدریکو بالتزارتی، مدافع رم، نتوانست به گلی برسد.

در پایان بازی ماتزاری، سرمربی با تجربه اینتر به اسکای سپورت ایتالیا گفت:« همان طور که می دانید، من بیشتر به عملکرد بازیکنان نگاه می کنم تا به نتیجه بازی. فوتبال برپایه اتفاقاتی که در زمین رخ می خورد است. از زمانی که من به اینتر آمدم، برنامه ما بر پایه پیشرفت تیم و افزایش اعتماد به نفس بازیکنان بود و از این نظر می توانم بگویم که موفق بوده ایم. در مجموع بازی شنبه شب، ما از نظر بازی، ضعیف تر از رم نبودیم. تیم ما خوب بازی کرد ولی رم هم بازیکنان باکیفیتی مثل فرانچسکو توتی دارد که می تواند در هرلحظه ای از بازی سرنوشت مسابقه را تغییر دهد.»

ماتزاری ادامه داد:« ما در این بازی به مراتب بهتر از بازی مان با فیورنتینا که 1-2 به پیروزی رسیده بودیم، ظاهر شدیم. درنیمه دوم خیلی خوب کار کردیم ولی نتوانستیم به گل برسیم و همان موقع متوجه شدم که درجریان این بازی موفق به گلزنی نخواهیم شد.»

ماتزاری ادامه داد:« فوتبال همین است. رم در دو یا سه ضد حمله زودهنگام به ما آسیب رساند. ما هم مالکیت خوبی بر توپ و میدان داشتیم ولی این مالکیت تنها در حد یک آمار باقی می ماند؛ چون ما 0-3 مغلوب حریف شدیم. ما بیشتر از حریف توپ را در اختیار داشتیم؛ بیشتر پاسکاری کردیم و بیشتر شوت زدیم. اگر بازیکنانم به همین سبک بازی شان ادامه دهند، در آینده نتایج بهتری کسب خواهیم کرد و این اتفاقات ممکن است رخ دهد.»

نرآتزوری در حال حاضر در رده چهارم جدول سری آ است و هفت امتیاز از رم صدرنشین فاصله دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 14 مهر 1392برچسب:, ] [ 17:26 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9107
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 12112
بازدید ماه : 12024
بازدید کل : 416770
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1