کلوپ:خودمان امیدهای گلادباخ را زنده نگه داشتیم؛ دراکثر دقایق بازی خیلی خوب بودیم
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

کلوپ:خودمان امیدهای گلادباخ را زنده نگه داشتیم؛ دراکثر دقایق بازی خیلی خوب بودیم

سرمربی دورتموند در صحبت هایی از فرصت های از دست رفته تیمش در بازی شنبه شب ابراز حسرت کرد.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - یورگن کلوپ سرمربی بوروسیا دورتموند از باخت 0-2 تیمش مقابل بوروسیا مونشن گلادباخ که باعث شد تا تیمش در تعقیب از بایرن مونیخ عقب بیفتد ابراز ناراحتی کرد.

در جریان بازی شنبه شب دو تیم زردپوشان دراکثر دقایق بازی کنترل توپ و میدان را در دست داشتند ولی در ده دقیقه پایانی مسابقه با اخراج متس هوملس از زمین مسابقه، ماکس کروس و رافائل دو گل برای تیم میزبان زدند تا باخت دورتموند در این بازی رقم بخورد.

در پایان این بازی کلوپ 46 ساله به خبرنگاران گفت:« ما باید از خودمان انتقاد کنیم. چون خودمان مقصر این باخت بودیم. ما سرنوشت بازی را رقم نزدیم و به مونشن گلادباخ اجازه دادیم که تا دقایق پایانی بازی نفس بکشد. بازی غیر معمولی بود. تیم ما برای دقایق زیادی از بازی عملکرد فوق العاده ای داشت. حریفمان را به شدت تحت فشار گذاشته بودیم و ضد حملات خوبی را ترتیب می دادیم ولی به گل نرسیدیم.»

با وجود این باخت، کلوپ معتقد است که تیمش عملکرد خوبی دارد و  البته می داند که هوملس به خاطر این اخراج که یک ضربه پنالتی نیز به تیم حریف داد، به شدت مورد انتقاد قرار خواهد گرفت. کلوپ ادامه داد:« در مورد پنالتی باید بگویم که من صحنه برخورد را در تلویزیون ندیدم. بعد از اخراج هوملس ما با 10 بازیکن کار سختی داشتیم. بعد از آن هم که گل دوم حریف از راه رسید و ما باختیم ولی باید بعد مثبت این بازی را هم نگاه کنیم تا درد این باخت برایمان کمتر شود.»

با تساوی 1-1 بایرن مونیخ مقابل بایرلورکوزن، دورتموندی ها کمی نفس راحتی کشیدند. آنها بعداز 5برد در هفته های ابتدایی بوندس لیگا حالا طعم شکست را چشیدند و شاهد صدرنشینی بایرن در جدول خواهند بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 14 مهر 1392برچسب:, ] [ 17:43 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4304
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 7309
بازدید ماه : 7221
بازدید کل : 411967
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1