هفتمین سالگرد فوت پوشکاش
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان



رئال مادرید در هفتمین سالگرد فوت فرانس پوشکاش یاد وی را گرامی نگه خواهد گذاشت.



    باشگاه رئال مادرید در نظر دارد که در هفتمین سالگرد فوت وی، یک بازی خانگی را انجام دهد و یاد وی را گرامی‌ بدارد. بازیکنی که تا پیش از آمدن کریستیانو رونالدو، با میانگین ۰.۹۳ گل در هر بازی بهترین میانگین گل باشگاه را در اختیار داشت.

    به گزارش AS، ٢٤٤ گل وی در ۲۶۱ بازی وی برای رئال مادرید در میان سال‌های ۱۹۵۸ تا ۱۹۶۶ و همچنین ۲۶۹ گل وی در مجارستان، وی را به یکی‌ از بهترین بازیکنان تاریخ تبدیل کرده است. وی در فینال جام باشگاه‌های اروپا در سال ۱۹۶۰ چهار گل را برای رئال مادرید برابر اینتراخت به ثمر رساند.

    امیلین بوتراگوئنو دیگر اسطوره باشگاه رئال مادرید دیروز به بوداپست رفت تا در کنار استوان سیمیسکو وزیر ورزش این کشور پیش قدمی‌ باشگاه را برای انجام این مراسم اعلام کند. در این مدت یک ماه که برای یادبود پوشکاش در نظر گرفته شده است، در اولین اقدام بازیکنانی که با وی هم تیمی بوده اند به والدیباس، محل تمرینی رئال مادرید می‌‌روند و با هم دیدار خواهند کرد. همچنین نمایشگاهی با نام پوشکاش در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد که به صورت یک تور خواهد بود. در این نمایشگاه افتخارات وی از زمانی‌ که در بوداپست حضور داشته است به نمایش خواهد گذاشت. همچنین یک بازی میان بازیکنان مدرسه رئال مادرید در مجارستان و مدرسه رئال مادرید در اسپانیا هم برگزار خواهد شد. در کنار خنتو و دی استفانو، پوشکاش جز بهترین مهاجمان تاریخ باشگاه رئال مادرید و دنیای فوتبال است. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 17 مهر 1392برچسب:, ] [ 18:28 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8728
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11733
بازدید ماه : 11645
بازدید کل : 416391
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1