مصاحبه کامل زیدان
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


متن کامل مصاحبه زین الدین زیدان


    *گرث بیل: "او خیلی خوب در باشگاه جا افتاده و همه خیلی خوب از او استقبال کرده اند. بیل درابتدای حضور در مادرید کمی از نظر آمادگی فیزیکی ضعف داشت ولی ماجرای شرایط فیزیکی او در ابتدای کار، موضوع حساسی بود. تنها اتفاقی که رخ داده بود این بود که او با سایر هم تیمی هایش به اندازه کافی تمرین نکرده بود. او قدرت و اراده بالایی دارد و تمریناتش را آغاز کرده و به زودی به آمادگی آرمانی خواهد رسید."


    *مبلغ پرداختی برای بیل: "این سوال مطرح است که آیا مبلغی که برای بیل پرداخت شده، با کیفیت فوتبالی او همخوانی دارد یا نه. بازار همین است. یک تیم فروشنده است و یک تیم هم خریدار. یک معامله به هر قیمتی صورت می گیرد. بیل بازیکنی استثنایی استو کارهای زیادی برای رئال انجام خواهد داد.او به همین خاطر انتخاب شده است."


    *سرمربیگری: "رویای من این است که روزی سرمربی تیم ملی فرانسه شوم. این چیزی نیست که همین حالا خواهان آن باشم و رویایی مربوط به آینده است. همیشه من مرد صبوری بوده ام و کارکردن دررئال مادرید با کارلو، شیوه خوبی برای یادگیری قبل از شروع کار به عنوان یک سرمربی که هدف نهایی من است، می باشد."


    *چرا تصمیم به مربیگری گرفتی؟: "وقتی با فوتبال خداحافظی کردم، نمی خواستم سرمربی شوم ولی از آن روزها شش یا 7 سال گذشت و من کم کم حس کردم که باید به دنیای این ورزش فوق العاده برگردم. من مثل همیشه در زمین چمن احساس راحتی می کردم و حس کردم که در زمین می توانم برای سایر افراد و بازیکنان موثر باشم. با خیلی ها صحبت کردم و همه گزینه های پیش رویم را بررسی کردم و تصمیم گرفتم تا به دنیای فوتبال برگردم."


    *پست و شغل کنونی: "من یکی از دو دستیار آنچلوتی هستم. کلمنت وظیفه آماده سازی فیزیکی تیم را عهده دار است و من بیشتر مسئول صحبت کردن با بازیکنان، ساختار تیم و کار کردن برای بازیکنان هستم. همه چیز به صورت موازی با آنچلوتی پیش می رود ولی هرکسی نقش خودش را دارد. آیا از این شرایط لذت می برم؟ قطعا. این تجربه خیلی خوبی برای من است. می خواهم در زندگی ام پیشرفت کنم."


    *ارتباط با آنچلوتی: "من با سرمربیان بزرگ زیادی کار کرده ام و از هرکدام چیزهایی یادگرفته ام و به همین خاطر باور زیادی دارم که دانش و توانایی های من به عنوان یک مربی کامل و خوب است. کارلو هم خیلی پیشرفت کرده. وقتی من برای اولین بار با او کار می کردم، آنچلوتی یک سرمربی جوان بود ولی حالا تجربه خیلی بیشتری دارد.کار کردن درکنار فردی مثل کارلو تجربه بزرگی است. او یک سرمربی فوق العاده است تا مرا در جایگاهی که در آینده می خواهم به آن برسم، قرار دهد."


    *مقایسه ایسکو با زیدان: "مقایسه هایی میان من و ایسکو به گوش می رسد. قبل از آن و وقتی من فوتبالم را شروع کرده بودم هم مقایسه ها وجود داشت. مردم مرا به خاطر پستی که در آن بازی می کردم با پلاتینی مقایسه می کردند و البته حضور هر دوی ما در باشگاه یوونتوس هم بی ارتباط نبود. در گذشته هم مقایسه ها انجام می شد و در آینده هم شاهد این مقایسه ها خواهیم بود."


    *رختکن کنونی رئال: "بازیکنان خوبی در اینجا هستند و ما اتحاد زیادی را در رختکن تیممان شاهدیم. هارمونی خوبی در تیم وجود دارد. پایه و اساس تیم برپایه بازیکنان باتجربه است و مهارت های جوان اسپانیایی هم این تیم را تکمیل می کنند. همیشه فشارها برروی رئال مادرید وجود دارد. ما در سه تورنمنت مبارزه می کنیم  و انگیزه های زیادی برای قهرمانی در هر سه جام داریم."


    *بهترین خاطره فوتبالی: "دقیق نمی دانم ولی وقتی در سال 1998 با تیم ملی فرانسه قهرمان جام جهانی شدیم."


    *هم تیمی مورد علاقه: "رونالدوی برزیلی. او ویژگی های فوق العاده ای داشت و حرکاتش به عنوان یک مهاجم بی نظیر بود."


    *گل مورد علاقه: "همه درمورد گلی که در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرلورکوزن به ثمر رساندم حرف می زنند  ولی گلی که همیشه در یاد من است، گلی است که زیاد از آن یاد نمی شود: گلی مربوط به وقتی که درشهر مارسی و با پیراهن تیم ملی فرانسه بازی می کردم. در یک بازی دوستانه مقابل نروژ که بازی 3-3 مساوی به پایان رسید."


    *سرسخت ترین حریف: "مالدینی. همیشه بازی کردن مقابل او سخت بود."


    *کریس یا ریبری؟توپ طلا را به چه کسی می دهی؟: "هردویشان شایستگی اش را دارند ولی من توپ طلا را به فرانک ریبری می دهم. او در فصل گذشته در کسب هر سه جام برای بایرن تاثیر گذار بود. مشکل این است که پسری هست که در یک فصل 55 گل به ثمر می رساند. درهرصورت من دراین باره تصمیم نمی گیرم."


    *دلیل افت بنزما: "وقتی یک بازیکن فوتبال روند بدی را پشت سربگذارد، کار برای او سخت می شود. اعتماد به نفس و قبراقی او کم می شود ولی هرگز کیفیت فوتبالی اش را از دست نمی دهد. از بنزما خواسته شده که گل بزند و دراین روزها او به گل نمی رسدو به همین خاطر هم از او انتقاد می شود. ولی نمی توان این بازیکن یا عملکردش در رئال مادرید را زیر سوال برد.درعین حال بنزما هرگز از تلاش دست نمی کشد."


    *آمادگی موراتا برای پرکردن جای بنزما: "خوب است که بازیکنان درحال رشد و پیشرفت هستند. بنزما روزهای بدی را پشت سرمی گذارد. او 1217 دقیقه است که برای تیم ملی فرانسه به گل نرسیده. زمان زیادی است ولی بنزما بازیکنی است که تلاش می کند تا بهتر شود و دوباره به روزهای اوجش برمی گردد. لازم است که در بازیهای پیش رو به چند گل برسد."


    *شروع پرتزلزل رئال: "نتایج پیش روی ماست ؛ فکر می کنم که این نتایج خوب هستند ولی می توانیم بازی مان را بهبود بخشیم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 19 مهر 1392برچسب:, ] [ 12:17 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7063
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 10068
بازدید ماه : 9980
بازدید کل : 414726
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1