گزارش روز: لواندووسکی - فالکائو یا آگوئرو ؟؟؟
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

کدامیک در زمستان رئالی خواهند شد ؟؟؟




لواندووسکی

    قیمت پائین این بازیکن 25 ساله رئال مادرید را جذب خود می کند [در حدود 10 میلیون یورو]. از آنجایی که قرارداد او با تیم دورتموند در ماه ژوئن به پایان خواهد رسید، مادرید می تواند روی مهاجمی که فصل گذشته در 35 بازی 39 گل به ثمر رسانده است، دست بگذارد. او در فصل جدید هم 9 گل در 13 مسابقه به ثمر رسانده است. مردان یورگن کلوپ تمایل دارند تا گزینه فروش به مادرید را انتخاب کنند، چرا که آنها متقاعد شده اند، در هر صورت لواندوفسکی را از دست خواهند داد و ترجیح می دهند که او به جای پیوستن به رقیب بوندسلیگایی، به خارج از کشور برود. مادرید علاقه اش به جذب این مهاجم را از تابستان گذشته اعلام کرده است و خود این بازیکن هم بعد از اینکه تیمش موفق به حذف رئال مادرید از چمپیونزلیگ شد، فاش کرد که در رختکن سانتیاگوبرنابئو با فلورنتینو پرز صحبت کرده است.




فالکائو

    رادامل فالکائو نیز در دستور کار رئال مادرید قرار دارد. مهاجم کلمبیایی به خوبی با فضای مادرید آشنایی دارد. در تاریخ 11 می، AS گزارش داد که بندی در قرارداد مهاجم سابق اتلتیکو مادرید با موناکو وجود دارد که در صورت علاقه رئال مادرید و ارائه پیشنهاد به او، می تواند اجازه جدایی داشته باشد.




آگوئرو

    اما بازیکنی که رئال مادرید بیش از همه به آن علاقه دارد، سرخیو آگوئرو است. او خرید رؤیایی فلورنتینو برای تابستان آینده است. مادرید در سال 2011 شانس خرید او را داشت، اما مدیر اجرایی تیم اتلتیکو مادرید، میگل آنخل خیل، اجازه نداد تا بازیکنی از این باشگاه به رقیب همشهری بپیوندد؛ به این معنی که بازیکن دیگر چاره ای جز انتخاب منچسترسیتی نداشت. این بازیکن آرژانتینی هرگز علاقه خود برای پوشیدن پیراهن رئال مادرید را پنهان نکرده است و فصل گذشته بعد از شکست سیتی مقابل لوس بلانکوس اظهار داشت: "اگر رئال مادرید برای جذب من پیشنهاد می داد، من حالا در برنابئو بازی می کردم."




 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 19 مهر 1392برچسب:, ] [ 15:26 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5455
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 8460
بازدید ماه : 8372
بازدید کل : 413118
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1