سکولاری: نیمار برای دیدار مقابل کره کاملا آماده است
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

http://static.sportskeeda.com/wp-content/uploads/2013/06/luiz-felipe-scolari-1759451.jpg

مهاجم بارسا در تمرینات روز گذشته تیم ملی برزیل با یکی از هم تیمی هایش برخورد کرد و آسیب دید لوئیس فیلیپه اسکولاری، سرمربی تیم ملی برزیل، تایید کرد که نیمار مصدومیتی که روز گذشته در تمرینات سلسائو پیدا کرد.

را پشت سر گذاشت و آماده دیدار مقابل کره جنوبی است.مهاجم بارسا در تمرینات روز گذشته تیم ملی برزیل با یکی از هم تیمی هایش برخورد کرد و آسیب دید ما علی رغم نگرانی هایی که در مورد غیبت او در دیدارهای پیش رو مقابل کره جنوبی و زامبیا وجود داشت، اسکولاری امروز اعلام کرد که این بازیکن کاملا آماده است.
سرمربی سلسائو به خبرنگاران گفت:" نیمار کاملا بهبود پیدا کرده است. او مشکلی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی دیدار فردا ندارد."

اسکولاری همچنین اعلام کرد قصد دارد در دیدار فردا از لوکاس لیوا 30 دقیقه استفاده کند و احتمالا هالک را هم به جای رامیرس در ترکیب اصلی قرار خواهد داد.
" برای لوکاس در دیدارهای آینده فرصت کافی وجود خواهد داشت. من همچنان او را زیر نظر دارم. نه تنها لوکاس، بلکه همه بازیکنانی که ثابت کنند شایسته بازی برای تیم ملی برزیل هستند. من همیشه از بازیکنانم می خواهم که 100 درصد تلاش شان را به خرج بدهند.

هالک در حملات قوی تر است اما رامیرس به تیم توازن می دهد. من ترجیح می دهم که از هالک استفاده کنم زیرا می توانیم شروع قدرتمندانه تری داشته باشیم اما من همیشه می توانم آرایش تیم را براساس حریفان تغییر بدهم."

اسکولاری 11 سال قبل با برزیل در جام جهانی 2002 که در کره و ژاپن برگزار شد، توانست قهرمان جهان شود و به همین خاطر، خاطرات خوبی از این کشور دارد.
" آن خاطرات هنوز در ذهن من زنده هستند. من از بودن در این کشور احساس خوبی دارم. من همچنین با یوونتود هم در اینجا به قهرمانی رسیدم. من در اینجا تنها به موفقیت رسیدم و می خواهم با یک پیروزی دیگر، یک خاطره خوب دیگر بسازم." 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 20 مهر 1392برچسب:, ] [ 19:41 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6401
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 9406
بازدید ماه : 9318
بازدید کل : 414064
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1