درخواست فیفا از برزیل: زودتر تکلیف دیگو کاستا را روشن کنید
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

مسئولان فدراسیون فوتبال اسپانیا برای اولین بار در روز 4اکتبر چنین درخواستی را به کنفدراسیون فوتبال برزیل ارسال کردند و پاسخی نگرفتند. آنها دیروز با مقامات فیفا تماس گرفتند تا از نحوه پیشروی ماجرا مطلع شوند وروز 5شنبه یکی از مقامات فیفا به سران اسپانیایی گفت که یک بار دیگر درخواستشان را برای برزیلی ها بفرستند واگر تا سه شنبه آینده برزیلی ها پاسخی به این درخواست ندهند، فیفا شخصا وارد عمل خواهد شد واین مدارک را از برزیلی ها طلب خواهد نمود.

به نظر می رسد که برزیلی ها دنبال اتلاف وقت هستند. لوئیس فلیپه اسکولاری، سرمربی تیم ملی برزیل منتظر است تا تیمش دو بازی دوستانه اش را مقابل کره جنوبی (شنبه) و زامبیا (سه شنبه) برگزار کند و بعد از آن به اروپا سفر کرده و رو دررو با دیگو کاستا به صحبت بپردازد و تلاش کند تا او را متقاعد ساخته و به اردوی تیم ملی برزیل ببرد. این درحالی است که او کاستا را با تیمش به جام کنفدراسیونها نبرده و از ماه مارس تاکنون نامش را در لیست بازیکنان فراخوانده شده برزیل قرار نداده بود.

با وجود دعوت شدن او به تیم ملی، از آنجا که کاستا هرگز در دیداری رسمی برای برزیل به میدان نرفته، می تواند برای تیم ملی کشور دیگری بازی کند.

از سوی دیگر مسئولان فیفا به سران فدراسیون فوتبال اسپانا اعلام کرده اند که نیازی نیست که این بازیکن در نامه ای رسمی ازتمایلش برای پوشیدن پیراهن تیم ملی اسپانیا خبر بدهد. دل بوسکه همچنان چشم انتظار استدرخواست فیفااز برزیل: زودتر تکلیف دیگو کاستا را روشن کنید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 20 مهر 1392برچسب:, ] [ 19:46 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9037
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 12042
بازدید ماه : 11954
بازدید کل : 416700
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1