مصاحبه کـــــامل پزشک باشگاه رئال
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


در اینجا می توانید مصاحبه کامل پزشک باشگاه رئال مادرید را به گزارش آس مطالعه کنید ...


    *آیا بیل دیسک کمر دارد؟ "نه. تنها چیزی که در عکسهای رادیولوژی دیده شد، همان مشکلی است که اکثر ورزشکاران تراز اول دارند. گرفتگی کانال ستون فقرات که ممکن است از حالت عادی و طبیعی اش خارج شده باشد و این را بایدبیشتر مورد بررسی قرار داد . این برآمدگی ها را تنها در زمانی که شرایط کلینیکی بیمار بطلبد، مورد بررسی قرار می دهیم."


    *یعنی بیل نیاز به جراحی دارد؟ "نه. ما در حال تدوین برنامه بازیابی برای او هستیم تا اینکه او بتواند با مراقبت بیشتر از کمرش از شدت یافتن این مشکل جلوگیری کند."


    *پس دیسک کمر چه زمانی ایجاد می شود؟ "وقتی حرکات فرد باعث شود که کانال کمر او از جا و حالت عادی اش خارج شود و پزشکان بگویند که این مشکل حادتر شده است؛ مثل چیزی که درمورد ایگواین اتفاق افتاد. او قبل از عمل نمی توانست بدود یا حرکت کند ولی شرایط بیل بدین ترتیب نیست."


     *این مشکل را می توان درتست های پزشکی باشگاه تشخیص داد؟ "بله وقتی تست کششی ستون مهره ها انجام می شود، می توان این را تشخیص داد"


     *پس یعنی می گوئید که تست کششی ستون مهره ها در تست های پزشکی ای که باشگاه قبل از خرید یک بازیکن به عمل می آورد ، قرار دارد.  درست است؟ "بله. تست پزشکی شامل یک بخش تست قلب است و یک تست تنفسی هم به عمل می آید و بعد هم به تست های آناتومی عضلانی می رسیم. در این بخش تست کششی ستون مهره ها و زانوها انجام می شود. اگرلازم باشد این تست را روی قوزک پای بازیکن نیز به عمل می آوریم. در عین حال مطالعات رادیولوژی هم انجام می شود. در تست های کششی است که مشکلات آناتومیک بدن بازیکن مشخص می شود. اگر این بحث ها درمورد بیل مطرح است، به خاطر مبلغ هنگفتی است که برای خریداری او پرداخت شده."


    *سران تاتنهام می گویند که در گزارشی که برای رئال فرستاده بودند، به این نکته اشاره کرده اند "اعضای کادر پزشکی باشگاه ها با تمام اعضای تیم پزشکی تیم های دیگر وتیم های ملی در تماسند. ما با اعضای کادر پزشکی تاتنهام تماس گرفتیم واطلاعاتمان را باهم به اشتراک گذاشتیم و به جمع بندی رسیدیم. تست پزشکی بیل قابل قبول بود. آنها گفته اند که رئیس باشگاه مادریدی از این مشکل بیل مطلع بوده ولی این طور نیست. بیل آماده بود و نیازی نبود که در باره مشکلی به رئیس باشگاه ما اطلاع داده شود."


    * مشکل بیل دقیقا درکدام قسمت ستون مهره هایش است "در L5-S1.در بخش پائینی ستون مهره ها.  ما در تمام جبهه ها درحال تلاش هستیم. ازیک سو برای بازیابی شرایط ایده آل عضلانی او تلاش می کنیم و او اردوی پیش فصل را پشت سرمی گذارد و از سوی دیگر درحال برنامه ریزی برای بازیابی مشکل ستون مهره هایش هستیم.همه اینها از نظر روانی نیز تاثیرگذار است. باید درنظر داشت که بیل دراردوی پیش فصل تیم ما حضور نداشته."


    *بیل چه زمانی به ترکیب تیم بازمی گردد؟ "باید صبور بود. چون او اردوی پیش فصل را پشت سرنگذاشته. این اهمیت زیادی دارد. ما در تلاش هستیم که او دقایقی مقابل مالاگا بازی کند و در بازی با یوونتوس برای دقایق بیشتری به میدان برود و هدف اصلی مان این است که با آمادگی 120% به بازی ال کلاسیکو برسد."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 21 مهر 1392برچسب:, ] [ 15:46 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9081
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 12086
بازدید ماه : 11998
بازدید کل : 416744
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1