مصاحبه های بنزما و خدیرا
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

کریم بنزما

    بنزما صبح دیروز در اردوی تیم ملی فرانسه در کلیرفونتین با تله فوت به گفتگو پرداخت و درباره گلزنی اش در بازی با استرالیا گفت: "مدتی بود که گل نزده بودم. بعد از آنکه به گل رسیدم، به تمام طرفدارانم، اعضای خانواده ام و هم تیمی هایم فکر می کردم. خوشحالم که توانستم گلزنی کنم و امیدوارم که این شروع یک روند زیبا باشد."

    این ستاره فرانسوی در مورد نیمکت نشینی در اردوی خروس ها گفت: "بازیکن ثابت و ذخیره وجود ندارد. ما یک گروه را تشکیل داده ایم."

    فرانک ریبری دیگر ستاره خروس ها هم با ابراز خوشنودی از موفقیت بنزما گفت: "برای بنزما وخانواده اش خوشحالم."


سامی خدیرا

    سامی خدیراستاره آلمانی باشگاه رئال مادرید در گفتگو با کیکر به انتقاد از رفتار نه چندان دلنشین رسانه های اسپانیایی با او پرداخته. "من هرگز جزو بازیکنان مورد علاقه رسانه های اسپانیایی نبوده ام. آنها در شروع فصل همیشه مرا روی نیمکت می گذارند و حس می کنم که قربانی حرف بقیه هستم. آنها قدر ارزش های مرا نمی دانند؛ حتی وقتی که عملکردم خوب باشد هم به ارزشهای واقعی ام اشاره نمی کنند.من اسپانیایی نیستم و خرید من برای تیم آنچنان هزینه ای در برنداشته و به علاوه من شاگرد مورینیو بوده ام."

    ستاره آلمانی رئال مادرید درادامه به این نکته اشاره کرد که تیمش هنوز به بهترین شرایط ممکن نرسیده و کاملا نتوانسته دستورات کارلو آنچلوتی سرمربی جدید را پیاده سازی کند: "ما خوب بازی نمی کنیم. ممکن است در برخی لحظات خوب باشیم ولی در اکثر وقتها بازی کردن برایمان سخت و پیچیده است و بیش از حد فردمحورانه بازی می کنیم."

    خدیرا در ادامه گفت:"نمی دانم که فقط به گذشت زمان نیاز است یا به چیز دیگری نیز نیاز است ولی ما هنوز نتوانستیم به عنوان یک تیم منسجم خودمان را پیدا کنیم."

    او می داند که تیمش باید خیلی سریع ریتم خودش را بازیابد تا در کورس قهرمانی لالیگا عقب نماند.این روزها تیم های بارسلونا و اتلتیکومادرید در کورس قهرمانی حضور دارند و هر دو تیم با 5 امتیاز برتری نسبت به رئال، امتیاز برابری دارند و درصدر جدول هستند.خدیرا دراین باره ادامه داد: "باید خیلی سریع بهتر شویم. بارسلونا کاملا با ثبات بازی می کند و اتلتیکو هم تا به اینجا در تمام بازیهایش به پیروزی رسیده."

    او که به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیم ملی آلمان در بازی امشب قابل سوئد نخواهد بود در ادامه صحبت هایش به این نکته اشاره کرد که جدایی مسعوت اوزیل، یکی از عوامل اصلی افت عملکرد رئال در طول این فصل است و گفت: "از دست دادن بازیکنی با کیفیت و توانایی های اوزیل، هر تیمی را تضعیف می کند."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 23 مهر 1392برچسب:, ] [ 14:37 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7495
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 10500
بازدید ماه : 10412
بازدید کل : 415158
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1