کاسیاس در راه میلان
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/styles/medium/public/contents/user6998/news/thumbnail/tmp_iker-casillas-hairstyles-picture-342955761.jpg?itok=CfiKilKb

میلان به دنبال یافتن جایگزین مناسبی برای دروازه بان خود است و خبرها حاکی از آن است که مذاکرات با ستاره اسپانیایی جدی می شود.

از آن جایی که به نظر می رسد این آخرین فصل کریستین آبیاتی سنگربان میلان است، سران روسونری درنظر دارند تا ایکر کاسیاس را از مادرید به سن سیرو منتقل کنند.گزارشات همچنین می افزاید میلان شرایط تر اشتگن دروازه بان مونشن گلادباخ را نیز زیر نظر دارد اما به نظر می رسد تر اشتگن درصورت ترک بوندس لیگا به یک تیم لالیگایی خواهد پیوست. کاسیاس درحال حاضر شرایط مساعدی در جمع کهکشانی ها ندارد و اخیرا علاقه میلانی ها را مورد تقدیر قرارداده است. میلان تنها باشگاهی نیست که شرایط ایکر مقدس را به دقت دنبال می کند، آرسنال و منچسترسیتی نیز دو تیم مطرح دیگری هستند که مانند غول های ایتالیایی نیم نگاهی به ملی پوش اسپانیایی دارند. در این میان یک مشکل وجود دارد و آن این است که کاسیاس 33 ساله خواهد شد و میلان ممکن است به دنبال بازیکن جوان تری باشد. کاسیاس از سال 1999 که اولین بازی اش را برای تیم مادریدی انجام داد تا کنون در 656 بازی به میدان رفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 23 مهر 1392برچسب:, ] [ 20:33 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6992
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 9997
بازدید ماه : 9909
بازدید کل : 414655
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1