متن مصاحبه آنچلوتی
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


چرخش دروازه بان ها بی قاعده است، اما وضعیت در اینجا عادی نیست.


    نحوه بازی تیم: "من سعی می کنم که وضعیت را تغییر دهم، تا بیشتر با توپ بازی کنیم و این زمان بر است. تاکنون چند بازی ضعیف داشته ایم و مشکل ما با این حقیقت که بارسلونا و اتلتیکو به روند پیروزی هایشان ادامه می دهند بدتر می شود. ما نیاز داریم که بهتر بازی کنیم؛ انتقادات عادلانه است. هواداران در اینجا پر توقع هستند و باید هم اینگونه باشند. به عنوان مربی تیم می توانم بگویم که در بازی های پیش رو، مالاگا و یوونتوس در خانه و بارسلونا در کمپ نو، بهتر عمل خواهیم کرد. در این زمان دیگر نمی توانیم به اندازه بازی مقابل الچه و لوانته بد بازی کنیم."

    گرث بیل: "تنها مشکل او این است که مدت زیادی تمرین نکرده است. حالا، او از وقفه ایجاد شده برای بازی های ملی استفاده کرده است و به فرم خود بازگشته است و بازی خواهد کرد. آیا پرداخت 100 میلیون یورو برای او یک رسوایی است؟ این وضعیت حاکم بر بازار نقل و انتقالات است و رئال مادرید به پشتوانه فروش هیگواین، اوزیل، کایخون و آلبیول او را خریداری کرده است."

    دروازه بان ها: "چرخش دروازه بان ها بی قاعده است، اما وضعیت در اینجا عادی نیست. من 2 دروازه بان فوق العاده دارم: یکی که تجربه کمتری دارد و دیگری که نماد باشگاه رئال مادرید و فوتبال اسپانیا است. دیگو لوپز آمادگی خود برای فصل جدید را زودتر از ایکر کاسیاس شروع کرده است، بنابراین من کار را با او آغاز کردم. بعد از آن تصمیم گرفتم که در چمپیونزلیگ به کاسیاس فرصت بازی بدهم، چرا که او هنوز هم دروازه بان قابل اعتمادی است."

    بازی مقابل یوونتوس: "نمی دانم که یوونتوس افت کرده است یا نه. من تنها می دانم که لیگ ایتالیا رقابتی تر است. فکر می کم آنها تیم محکمی دارند و جایگاه خود را به خوبی حفظ کرده اند. پیرلو همیشه بازیساز است و این کار را چند سال دیگر هم به خوبی انجام خواهد داد. من او را در چلسی هم می خواستم، اما این ممکن نبود. او باید آماده باشد، چرا که من قصد دارم دو بازیکن را مأمور مهار او کنم."

    انتقادات در مورد آوردن پسر خود به باشگاه: "خواسته یک مربی این است که برای کار کردن افرادی لایق را دور خود جمع کند که می تواند به آنها اعتماد کند. پسر من یک فرد شایسته، مشتاق و بالاتر از آنها مورد اعتماد من است. به عنوان یک متخصص تغذیه، آیا تقصیر من است که او با دخترم بیرون می رود؟ [با وجود مخالفت های اولیه از طرف باشگاه در مورد نامزد کاتیا آنچلوتی، مینو فولکو، در پایان تابستان با اصرار آنچلوتی برای امضای قرارداد با او، باشگاه وی را به خدمت گرفت.]

    مدت زمان حضور در میلان: "میلان باشگاهی است که بیشترین عناوین قهرمانی رد تاریخ را دارد و رئال مادرید هم باشگاهی است که بیشترین تعداد قهرمانی در اروپا را دارد. هر دو باشگاه تاریخ و سنت خود را دارند، که این ویژگی آنها را با دیگر باشگاه ها متمایز می کند، و هر دو باشگاه هوادارانی دارند که بسیار پر توقع اند. این تصادفی نیست که شعار میلانی ها "پیروز شو و متقاعد کن" است. کاکا؟ او می خواست بیشتر بازی کند، اما اینجا شانس چندانی نداشت. زمان برای همه می گذرد و او دیگر قدرت 10 سال قبل را نداشت، اما او همچنان یک اسطوره است. آیا من به میلان باز خواهم گشت؟ آنها خانواده من هستند."

    پاریسن ژرمن: "ایبرا لیگ فرانسه را وارد سطح دیگری کرد. من رابطه فوق العاده ای با او دارم. بازیکنانی مانند او زندگی را برای شما آسان تر می کنند، نه سخت تر. هرکس جز این بگوید، نمی داند که در مورد چه کسی صحبت می کند. لئوناردو؟ ما هنوز هم رابطه بسیار خوبی با هم داریم. مردم می نویسند که آنها مرا به مراسم ازدواجشان دعوت نکردند، اما من مشغله های دیگر خودم را دارم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 25 مهر 1392برچسب:, ] [ 20:37 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7794
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 10799
بازدید ماه : 10711
بازدید کل : 415457
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1