سیمئونه: دوست دارم هر روز با بارسا و رئال بازی کنیم!
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


دیگو سیمئونه با نشریه مارکا گفتگو کرد :


   به نظر می رسد لیگ این فصل متعلق به زوج مسی- نیمار یا بیل- رونالدو خواهد بود اما تاکنون زوج کوکه- دیه گو کاستا موفق تر بوده است. "این فصل متعلق به آنهاست؛ البته نه فقط این دو. به پیروزی ما مقابل رئال در سانتیاگو برنابئو نگاه کنید؛ و همین طور پیروزی مقابل پورتو در دراگائو؛ پیروزی هایی که به سختی به دست آمد. رقابت با دو تیم بسیار قدرتمند بارسا و رئال کار بسیار دشواری است؛ کاری که ما انجام می دهیم. تنها کاری که ما می توانیم انجام بدهیم این است که واقع بینی مان را از دست ندهیم. اگر این واقع بینی را از دست بدهیم، روزهای بدمان شروع می شود."
 
   برای شکست دادن رئال در سانتیاگو برنابئو، در حالی که مدت ها بود اتلتیکو در لالیگا نتوانسته بود این تیم را شکست بدهد، به چه میزان اعتماد به نفس نیاز داشتید؟ "ما نیاز به چیزی بیش از اعتماد به نفس داشتیم. وقتی من مربی اتلتیکو شدم، در اولین بازی 4-1 به رئال باختیم اما رفته رفته به شکست دادن این تیم نزدیک شدیم. در اولین دیدار مقابل بارسا هم 2-1 شکست خوردیم؛ آن هم با درخشش مسی. ما فصل گذشته در برنابئو مستحق شکست بودیم زیرا خوب بازی نکردیم و در نوکمپ هم علی رغم نمایش خوب در نیمه اول، باختیم.
 
   ما رفته رفته به آنچه می خواستیم، نزدیک شدیم. اگر از من سوال کنید، می گویم که ترجیح می دهم هر روز در دیدارهای دوستانه مقابل رئال و بارسا بازی کنم. در تابستان، در دیدارهای پیش فصل زیرا هر چه بیشتر مقابل آنها بازی کنید، شانس بیشتری برای پیروزی آنها خواهید داشت. اگر با آنه بازی نکنید، این کار غیرممکن خواهد بود."
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 26 مهر 1392برچسب:, ] [ 19:54 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8045
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11050
بازدید ماه : 10962
بازدید کل : 415708
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1