شوستر: کاسیاس باید بداند که زندگی به رئال ختم نمی شود؛ ده دقیقه،برای پیروزی رئال کافی است
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

شوستر: کاسیاس باید بداند که زندگی به رئال ختم نمی شود؛ ده دقیقه،برای پیروزی رئال کافی است

سرمربی سابق رئال مادرید برای شاگرد سابقش پیغام ویژه ای دارد. او معتقد است که سن و سال کاسیاس به نحوی است که می تواند برای تیم بزرگ دیگری بازی کرده و درتیم ملی بماند.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - برند شوستر امشب برای اولین بار بعد از برکناری اش از سمت مربیگری رئال مادرید در اواخر سال 2008 به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بازخواهد گشت و در بازی امشب هدایت مالاگا را در دست خواهد داشت.در آستانه این بازی حساس او اعلام کرده که تیمش را با دو مهاجم به میدان خواهد فرستاد.

شوستر گفته:« سانتاکروس با خستگی به اردوی تیم بازگشته و درترکیب اصلی قرار نخواهد گرفت ولی قطعا برای دقایقی دراین بازی به میدان فرستاده می شود.او سفری طولانی داشته و دو بازی مهم برای تیم ملی کشورش برگزار کرده.»

شوستر در ادامه صحبت هایش پیغامی برای ایکر کاسیاس در مورد آینده اش داشت:« کاسیاس شرایط خیلی پیچیده ای دارد.این سخت ترین شرایطی است که می تواند برای بازیکنی که تمام جامهای ممکن را با تیمی فتح کرده رخ بدهد و بعد با چنین شرایطی مواجه شود ولی زیبایی فوتبال به این است که هیچ وقت تو را ناامید نمی گذارد. همیشه راهکاری هست. کاسیاس هم راهکارهایی پیش رویش دارد و باید به دنبال راه حل باشد. همیشه راه حلی پیدا خواهد شد. سن و سال ایکر به نحوی است که می تواند برای تیم مهم دیگری بازی کند و بتواند در تیم ملی اسپانیا به حضورش ادامه دهد. زندگی همیشه دررئال ختم نمی شود و قطعا تیم های بزرگ دیگری هم هستند. درک می کنم که این اصلا ساده نیست؛ چون او سالهاست که در رئال بوده ولی در دنیای فوتبال وقتی عمرت در یک جا تمام می شود، باید به حرکت ادامه دهی. هیچ وقت تصورش را هم نمی کردیم که رائول به قطر برود و فکر می کردیم که او در رئال بازنشسته خواهد شد.والدس را ببینید...فوتبال این چیزها را هم دارد. زیبایی فوتبال به همین است که برای همه جا هست.»

   این سرمربی آلمانی درمورد بازگشت به برنابئو گفت:« خوشحالم که به عنوان یک سرمربی به برنابئو برمی گردم. این اولین باری است که بعد از جدایی از رئال، به اینجا بازمی گردم. من به بازیکنانم گفتم که بازی در برنابئولذت بخش است و هواداران همیشه به تیم های حریف هم توجه می کنند. من دیده ام که هواداران رئال تیم حریف را نیز تشویق می کنند واین رفتار خیلی زیبایی در ورزشگاه برنابئو است.امیدواریم که هواداران ما را به دردسرنیندازند و تیممان فوتبال خودش را ارائه دهد. رئالی هادر دقایقی که خوب کار می کنند خطرناک هستند؛ چه 10 دقیقه باشد، چه 50 دقیقه و چه 90 دقیقه. آنها همیشه خطرناک هستند و برای پیروزی به یک بازی فوق العاده نیاز ندارند. فقط 10 دقیقه درخشش کریستیانو، دی ماریا و بنزما کافی است تا رئال پیروز شود.»

او درمورد آنچلوتی و صحبت های اخیرش که گفته بود رئال نمی تواند بدتر از این بازی کند گفت:« ما سرمربیان گاهی باید زبان به دهان بگیریم وهرحرفی را نزنیم ونباید برخی حرفها گفته شود؛ حتی اگر نظرمان آن باشد. در تیمی مثل رئال مادرید توقع حداکثر است. تیم تو باید عملکرد خوبی داشته باشد، چون هر ساله باید جام قهرمانی بیاورد.به همین خاطر گاهی وقتها مربی هم باید به دنبال راهکاری باشد. صحبت های آنچلوتی از نظر من عجیب نبود ولی ماجرا این است که او الان سرمربی رئال مادرید است و من کاملا شرایطش را درک می کنم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 27 مهر 1392برچسب:, ] [ 20:34 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8472
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11477
بازدید ماه : 11389
بازدید کل : 416135
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1