مصاحبه آنچلوتی بعد از بازی
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

 


درحال حاضر راضی هستم.


    او که از عملکرد شاگردانش راضی بود در پایان بازی به تمجید از بازیکنانش پرداخت و گفت: "خوب دفاع کردیم. تهاجمی تر کار کردیم و موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتیم. امیدوارم که در بازیهای بعد هم با همین انسجام کار کنیم. ما بیشتر برروی مسائل تدافعی کار کردیم وتمام بازیکنان تمرکزشان را برروی ارائه یک بازی تدافعی خوب قرار داده بودند .در جریان بازی به سرعت توپ ها را بازیابی می کردیم و هماهنگی در تیممان مشخص بود. این تفاوتی بود که در این بازی نسبت به بازیهای قبل شاهدش بودیم. تیم ما به خوبی در زمین جاگیری کرد."

    کارلتو با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش گفت: "درحال حاضر راضی هستم. باید به همین روند ادامه دهیم و بهتر شویم. به نظر من تیممان در بازی شنبه شب عملکرد خوبی داشت و هفته را خوب شروع کردیم."

    او در مورد برخی از بازیکنان تیمش از جمله دانی کارواخال و آلوارو موراتا صحبت کرد و به تمجید از آنها پرداخت: "بازی موراتا و کارواخال خوب بود. آنها عملکرد خوبی داشتند.موراتا در زمینه دفاعی تلاش زیادی کرد و در حملات هم خطرناک بود. این همان چیزی است که من از آنها خواسته بودم و آنها هم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند."

    آنچلوتی درمورد ایسکو هم به این نکته اشاره کرد که او نیز خوب بازی کرده و در انتظار آن است که در آینده بهتر از اینها کار کند: "ایسکو با درنظر داشتن شروعی که دراین فصل داشته، همه ما را متعجب کرد. بازی شنبه شب یک بازی استثنایی نبود و او هنوز به شرایط ایده آلش نرسیده ولی من به او اعتماد دارم. ایسکو بازیکن بزرگی است.آیسر اییارامندی هم از نظر تدافعی خیلی بهتر شده ولی باید در ارسال پاسهای بین خطوط سریعتر کار کند."

    بخش پایانی صحبت های آنچلوتی درمورد کریستیانو رونالدو بود که ترجیح داد تا بعد از گلزنی به شادی نپردازد: "او را درک می کنم. کریس دوست داشت به گل برسد و فرصتهای گلزنی هم داشت. من به او گفته بودم که  شاید این هفته، هفته ایده آلی برای او نباشد. او در زمان زدن ضربه پنالتی کاملا خونسرد بود. وقتی هفته خوب پیش نمی رود، گلزنی از روی نقطه پنالتی هم آسان نیست."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 28 مهر 1392برچسب:, ] [ 15:40 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8995
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 12000
بازدید ماه : 11912
بازدید کل : 416658
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1