صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

گرت بیل



    به نقل از AS بیل گفت: "حرف های گفته شده در مورد مصدومیت من اغراق آمیز بود؛ من مصدوم هستم اما نه به آن اندازه که برخی ها می گویند، من از ناحیه ران دچار مصدومیت خفیفی می باشم، من روزهای زیادی از تمرینات را از دست داده ام و نتوانسته ام در آن ها شرکت کنم؛ حقیقت این است، همه حرف ها اغراق آمیز بود و من دوباره به بازی ها بر خواهم گشت. برد برای ما بسیار مهم بود و من فکر می کنم در طول بازی کارمان را خوب انجام دادیم، ما سزاوار پیروزی بودیم و حال می خواهیم برای برنده شدن در دو بازی آینده خود آماده شویم."

 




کارواخال



    رونالدو: "او چند موقعیت گلزنی داشت ولی موفق به گل کردن آنها نشد. دفعه بعدی او آن توپ ها را به گل تبدیل خواهد کرد. این نگران کننده نیست. در صورتی وضعیت نگران کننده می شد که او فرصت گلزنی به دست نیاورد."

   کارواخال در ادامه افزود: "4 نفر از 11 بازیکن اصلی تیم در یورو زیر 21 سال به میدان رفته بودند، اما این تنها یک طرف قضیه است. همه ما بهترین عملکردمان را ارائه کردیم. ما سعی کردیم که بازی را در هر دو جناح چپ و راست به گردش در آوریم. این کاری بود که از ما خواسته شده بود [آنچلوتی]. به ما گفته بودند که توپ را بیشتر ارسال کنیم و این ارسال ها باید در عمق می بودند. تیم ها معمولاً عمقی دفاع می کنند و پیدا کردن راهی از وسط سخت می شود. فکر می کنم تیم واقعاً خوب و هوشمندانه بازی کرد. ما آنها را در زمین خودشان نگه داشتیم و این برای پیشروی ما گزینه های بیشتری اضافه کرد."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 29 مهر 1392برچسب:, ] [ 19:57 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7660
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 10665
بازدید ماه : 10577
بازدید کل : 415323
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1