مصاحبه کامل رونالدو
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


کنفرانس خبری کــــــــامل سلـــطان کریستیانـــو رونالـــدو قبل از بازی با یوونتوس ...

 


    فشار روی بیل: "فکر می کنم بیل کارش را خوب انجام می دهد. از وقتی او آمده، کمی دچار مشکل شده است، او پیش فصل مناسبی نداشته است و مدتی هم مصدوم بوده است، بنابراین برای او آسان نخواهد بود، اما شما می توانید هیجان او از اینجا بودن را ببینید. ما نباید فشار زیادی به او وارد کنیم، این برای او خوب نیست. او همیشه می خواهد یاد بگیرد و شما باید سعی کنید تا به او کمک کنید، نه اینکه فشار را بر او افزایش دهید و تنهایش بگذارید؛ من مطمئنم که او برای تیم خوب خواهد بود."

    خوشحالی بعد از گل مقابل مالاگا: "آنچه روز شنبه رخ داد، همان جا داخل زمین ماند. مردم می دانند من چه کار کردم، بنابراین نیازی به توضیح دادن آن ندارم. مردم باهوش اند و اینکه چه می خواستم بگویم واضح بود، اما حالا گذشته است؛ امروز روز جدیدی است و وارد بخش دیگری شده ایم."

    فرم مادرید: "ما در حال پیشرفت هستیم. ما بد شروع کردیم اما حالا بهتر بازی می کنیم، بهتر تمرین می کنیم و در جنبه های مختلف پیشرفت می کنیم، اما فصل طولانی است. ما باید قدم به قدم پیشرفت کنیم. ما خوب کار می کنیم اما اگر خواهان موفقیت هستیم باید پیشرفت کنیم."

    تغییر پست به خاطر بیل: "من در کل پستم را عوض نکرده ام و فکر می کنم هنوز هم در همان پست همیشگی ام بازی می کنم. مربی این آزادی را به من داده است که هرجا احساس راحتی کردم بازی کنم. بعضی وقت ها بیشتر از وسط به جلو میروم، اما در کل همان پست همیشگی ام را دارم."

    صحبت های مورینیو راجب تبعیض ها در اسپانیا: "من از اینجا نخواهم رفت. این توهین ها برای من هم وجود دارد. من این را نوعی نژاد پرستی می دانم. مردم برخی چیزها می خوانند تا مرا اذیت کنند تا خوب بازی نکنم. اما نمی توانیم در مورد حرفی که دیگران می زنند خود را عصبانی کنیم. من اینجا احساس بسیار خوبی دارم، چرا که مردم مادرید و کم و بیش در دیگر شهرها به اندازه کافی با من مهربان هستند. من عاشق اسپانیا و مردمش هستم و اینجا بسیار خوشحالم."

    موراتا یا بنزما: "انتخاب کردن من خوب نخواهد بود. من به تصمیمات مربی احترام می گذارم. مربی هر کدام را که برای بازی کردن مناسب تشخیص دهد، من سعی خواهم کرد تا به بهترین نحو کنار او بازی کنم. مشخص است که یکی را به دیگری ترجیح می دهم، اما چیزی نخواهم گفت."

    بازی با یوونتوس: "ما 6 امتیاز داریم اما هیچکس با 6 امتیاز از گروهش صعود نکرده است، بنابراین ما باید در این دیدار هم پیروز شویم. بازی بسیار بزرگی است و هر تیمی که پیروز شود اعتبار خاصی به دست خواهد آورد. ما در خانه بازی می کنیم و باید سعی کنیم که پیروز شویم؛ می دانیم که یووه تیم قدرتمندی است و آنها بعد از شکست مقابل فیورنتینا زخم خورده اند، اما ما باید فوتبال خودمان را ارائه کنیم و متمرکز باشیم؛ این تنها راهی است که می توانیم پیروز شویم. اگر ما به 9 امتیاز برسیم، بسیار به صعود نزدیک خواهیم شد."

    نزدیک بودن به امضای قرارداد با یووه: "من به همه نزدیک بودم. آنها می توانند هرچه می خواهند بگویند، اما من با زیر 18 ساله های منچستریونایتد قرارداد امضاء کردم. چیز خوبی است که در زمان جوانی باشگاه های زیادی خواهان من بودند. بله، باشگاه های زیادی خواهان من بودند. به خاطر 3 دلیل یونایتد را انتخاب کردم: تاریخ آنها، سرمربی که داشتند و اطمینانی که از بابت رشد به عنوان بازیکن و انسان به من دادند."

    کار کردن با آنچلوتی: "من از کار کردن با او بسیار لذت می برم. او همیشه خود را به عنوان یک مربی فوق العاده اثبات کرده است. او و کادر فنی اش بسیار حرفه ای هستند و همگی مربیان سطح بالایی هستند. من از بودن در کنار آنها بسیار خوشحالم و می خواهم تمام عناوین ممکن را با آنها فتح کنم. ما یک تیم هستیم و باید همه به هم کمک کنیم."

    اظهارات کاسیاس [شاید در ژانویه جدا شوم]: "هرکس نظر خود را دارد؛ من هم نظر خودم را دارم اما حرفی از آن نخواهم زد چرا که نمی خواهم خودم را درگیر کنم. همانطور که مربی گفت، ایکر برای باشگاه مهم است و من هم اینطور فکر می کنم."

    هم تیمی سابق در یونایتد [توز]: "من مدت زیادی با توز بازی کرده ام؛ او برای منچستریونایتد بسیار خوب بود؛ ما درک خوبی از یکدیگر داشتیم و خوب هم بازی می کردیم. ما باید مراقب او باشیم چرا که او بازیکن بسیار خطرناکی است. مشخصاً امیدوارم که یووه ببازد اما همچنین منتظر دیدن دوستم توز نیز هستم."

    هفته تعیین کننده: "هفته تعیین کننده ای نخواهد بود، اما بسیار هفته مهمی است. ما در حال پیشرفت هستیم و این مهمترین مسئله است. ما باید فردا پیروز شویم تا با اعتماد به نفس در مقابل بارسلونا قرار بگیریم. ما رئال مادرید هستیم، یک تیم سط بالا. می توانیم بارسلونا و یوونتوس را شکست دهیم. همانطور که گفتم باید به سختی کار کنیم. در پایان فصل نتیجه مثبتی خواهیم گرفت."

    پرتغال - سوئد در پلی آف: "یک ماه زمان کافی برای فکر کردن در این مورد را خواهیم داشت؛ در حال حاضر من روی بازی مقابل یوونتوس و بارسلونا تمرکز کرده ام."

    انتقادات از بنزما: "همه ما روز خوب و بد داریم. شاید بنزما دوره بدی را گذرانده باشد، اما او برای ما بازیکن بسیار مهمی است. شاید او گل نزند، اما واقعاً به تیم کمک می کند. او یک بازیکن بزرگ و حرفه ای است. ممکن است مدتی هم من نتوانم در بازی هایم به گل برسم. یک بازیکن باید آماده روزهای خوب و بد باشد. من او را آرام می بینم؛ او متمرکز است و برای کسب پیروزی به تیم کمک خواهد کرد، چه گل بزند و چه نزند."

    زیدان گفته بود ریبری شایسته توپ طلا است: "من همیشه به عقاید دیگران احترام می گذارم. من با احترام به او، سخت کار می کنم تا برای باشگاه پیشرفت کنم. من همیشه طی 6 سال گذشته در سطح بالایی قرار داشته ام. من عقده جوایز فردی ندارم؛ اگر نظر مربی و مردم هم این است، خوب، اما اگر نه، من به تلاشم برای باشگاه ادامه خواهم داد. من بسیار خوشحالم."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 1 آبان 1392برچسب:, ] [ 17:43 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7937
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 10942
بازدید ماه : 10854
بازدید کل : 415600
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1