مصاحبه کامل فیگو
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


همیشه نقاط منفی از این مقایسه ها بیرون می آید.


    فیگو این هفته در مصاحبه با Grada360 اظهار داشت: "فکر می کنم در ال کلاسیکو همیشه تیم برتر از پیروزی خود مطمئن نیست. هر اتفاقی می تواند رخ دهد، چرا که سطح تمرکز این بازی بسیار بالا خواهد بود. به طور معمول کسانی که عملکرد خوبی نداشته اند، با احساس مسئولیت بیشتری بازی خواهند کرد چرا که نمی توانند اشتباه دیگری را متحمل شوند. بنابراین مادرید در این حالت قرار دارد. خواهیم دید. بارسا به خاطر سبک بازی اش و اینکه در خانه بازی خواهد کرد، تسلط بیشتری هم خواهد داشت. و در مورد مادرید هم امیدوارم آن تعادل همیشگی خود را پیدا کنند تا به آنها اجازه دهد به خوبی از دفاع به حمله منتقل شوند و در نهایت بتوانند پیروز شوند. اما پیش بینی من 2 - 2 است."

    "اگر شخصی در یک باشگاه خوشحال نباشد، و باشگاه دیگری خواهان خدمات او باشد، رقمی در قرارداد بازیکن هست که می تواند توسط مشتری پرداخت شود... و بعد از آن بازیکن آزاد می شود. در این زمان، هیچکس نمی تواند مشخص کند که چه اتفاقی ممکن است رخ دهد. در آن زمان [زمان حضور در بارسا]، از ارزشی که به من قائل بودند راضی نبودم، من فرصتش را داشتم و بدون هیچ درنگی تصمیمم را گرفتم. هیچوقت ارزش کارهایی که برای آن باشگاه انجام دادم را ندانستند. برای سال ها هر آنچه می توانستم در اختیار باشگاه قرار دادم، ولی آنها قدرش را ندانستند و در نهایت من تمایلم به جدایی را به واقعیت تبدیل کردم. در هر حرفه ای که باشید، اگر رئیس تان قدردان شما نباشد و شما فرصت دیگری داشته باشید، فطعاً شما آن را بررسی خواهید کرد. و این اتفاقی بود که برای من رخ داد."

    اولین ال کلاسیکو در بازگشت به بارسلونا: "من در مورد گذشته و آنچه تجربه کرده ام زیاد فکر نمی کنم؛ مهم ترین چیز برای من این بود که در پایان فصل ما قهرمان شده بودیم! در نهایت آن هم دیداری بود که من مثل همیشه سعی کردم تا بهترین عملکرد را داشته باشم. البته، همانطور که بارها گفته ام، هرگز هیچ ورزشکاری در دنیا دوست ندارد که با اتمسفری مانند آن روبرو شود و مردم بسیاری را در مقابل خود ببیند. در آن زمان، فشار همیشه برای من مناسب بود، چرا که من همیشه بیدار بودم و تمرکزم را حفظ می کردم."

    کدام ال کلاسیکو را بیشتر از همه به یاد می آورید؟ "دیدارهایی که در آنها پیروز شدم و گل زنی کردم. آنها همیشه با من می مانند؛ بازی های بزرگی بودند. در مقابل مادرید هم چند بازی بسیار خوب داشتم. در مقابل بارسا هم موفق به گلزنی شده ام."

    در بازی این هفته، مهار مسی سخت تر خواهد بود یا رونالدو؟ "آنها 2 بازیکن متفاوت هستند. در حرکات عمقی، احتمالاً مهار کریستیانو سخت تر خواهد بود. و در فضاهای کوچک به همراه توپ تحت کنترل، احتمالاً مسی. مهار هر دو آنها واقعاً سخت است چرا که ما در مورد بهترین ها صحبت می کنیم."

    مقایسه بین شما و کریستیانو رونالدو: "مقایسه ها همیشه مشهود است، و همیشه یکی هست که می بازد. هواداران مادرید رونالدو را به عنوان جواهر خود می بینند و عملکرد او هم تماشایی است. من او را به خوبی می شناسم و می دانم که حرفه ای گری او فوق العاده است، چرا که او همواره خواهان پیروزی است. اما مقایسه کردن خوب نیست. هیچکس دوست ندارد با کسی مقایسه شود چرا که همیشه نقاط منفی از این مقایسه ها بیرون می آید. (می خندد)"



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 3 آبان 1392برچسب:, ] [ 10:42 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8173
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11178
بازدید ماه : 11090
بازدید کل : 415836
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1