صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

 
گواردیولا قصد داشت تا علیه بارسلونا و بعضی سران آن انتقادهایی انجام دهد، اما درواقع زمان و مکان درستی را انتخاب نکرده بود و این باعث شد اثرات منفی بر روی وجهه مربی سابق بارسلونا ایجاد شود، درحالی که او اصلا همچین هدفی از این کارش نداشت.
 
همچنین ویلانوا حرف هایی درمورد رابطه ی آنها مطرح نمود، بدون آنکه داستانی تکراری را که تقریبا همه از آن مطلع اند، تکرار کند. آنطور به نظر میرسید که رابطه نزدیک آنها سبب می شد تا کمتر در مورد آنچه اتفاق افتاده بود حرف بزنند.
 
اما امروز، موندو دپورتیوو، روزنامه چاپ کاتالونیا، در مقاله ای آرزو کرد که از سوی هر دوطرف حرف هایی شنیده شود که نشان دهد رابطه شان به حالت قبل بازگشته است. آنها عکس های جالبی از گواردیولا دارند، در حالی که با جتی شخصی از مونیخ به بارسلونا آمده و بلافاصله به محل قرار خود با ویلانوا می رود. تیتو اندکی بعد فرا می رسد و هر دو برای مدتی به صحبت می پردازند. پس از آن ابتدا تیتو بیرون می آید و پس از آن گواردیولا، که بلافاصله به فرودگاه رفته و سریعاً به مونیخ بازمی گردد.
 
خوشبختانه خبر این روزنامه صحیح بوده و این دو مرد کدورت ها را کنار گذاشته اند. مدتی است ویلانوا کمتر در میان انظار عموم ظاهر می شود، چرا که درحال مبارزه با بیماری سرطان خود می باشد و حالا دوست و رفیق قدیمی خود را نیز درکنار خود می بیند که هر موقع بتواند و نیاز باشد به کمک او بیاید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 3 آبان 1392برچسب:, ] [ 12:15 ] [ امیرحسین.........مدیر ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10569
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 13574
بازدید ماه : 13486
بازدید کل : 418232
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1