مصاحبه کامل آنچلوتی
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


متن کــــامل مصاحبه آنچلوتی ...


    او به خبرنگاران گفت: "حالا نوبت کریس رونالدو است و او باید بالاتر از مسی و ریبری به این جایزه دست پیدا کند. او با حرفه ای گری اش من را متعجب کرد. او بسیار جدی است و به همه جزئیات توجه دارد. این چیزی است که بیش از همه به ما کمک می کند. او تنها به دنبال گلزنی نیست."

    کارلتو همچنین در مورد تصمیمش برای اجازه دادن به مسوت اوزیل برای جدایی از رئال صحبت کرد و گفت: "فروختن اوزیل یک تصمیم تکنیکی بود. من ترجیح می دهم با دی ماریا تیم را به تعادل برسانم. او کیفیت پایین تری از اوزیل دارد اما به خاطر شخصیتش و کمکی که به تیم می کند، من او را انتخاب کردم. با حضور گرت بیل، فکر کردم که نگه داشتن دی ماریا مهمتر از اوزیل است. بیل ارزان نبود اما قیمت بازار همین است. این خواسته خود او بود که باعث شد به رئال بیاید. تاتنهامی ها حاضر بودند پول بیشتری به او بدهند."

    بیل از زمانی که به رئال پیوسته به دلیل مصدومیت نتوانست بازی های زیادی برای این تیم انجام بدهد اما آنچلوتی اعلام کرد که او اکنون کاملا آماده است و ممکن است در دیدار مقابل بارسا از ابتدا به میدان برود. "او از زمانی که به اینجا آمد، هیچ مشکلی در کمرش نداشت. مشکل او شرایط بدنی اش بود چون در تابستان تمرین نکرده بود. او اکنون شرایط خوبی دارد. او آماده است تا در ترکیب اصلی قرار بگیرد. او می تواند مقابل بارسا از ابتدا به میدان برود. من از او سوال کردم و او به من گفت که ترجیح می دهد که در سمت راست بازی کند. فکر می کنم به او خاطر است که می تواند با پای راستش شوت بزند."

    آنچلوتی در پاسخ به این سوال که آیا کاسیاس در ژانویه از رئال خواهد رفت، گفت:" این سوالی است که باید از ایکر بپرسید اما فکر نمی کنم او دوست داشته باشد این کار را انجام بدهد. من در مورد این مسئله با او صحبت کردم.او هر وقتی بخواهد با من صحبت کند، درهای اتاق من به روی او باز است. برای یک مربی، توضیح شرایط بسیار دشوار است. من از قبل دیه گو لوپس را می شناختم. در سال 2006 می خواستم او را به میلان ببرم. او پیش فصل را بسیار قدرتمندانه آغاز کرد. این تصمیم آسانی نبود. کاسیاس به من اطمینان داد و من از او در چمپیونزلیگ استفاده می کنم. این رقابت ها به اندازه لالیگا مهم است. او کاپیتان تیم است. او تجربه بالایی دارد و هماهنگی تیم را حفظ می کند. ایکر می خواهد در رئال بماند و این برای ما خوب است. اما من تصمیم خودم را گرفت ام."

    سرمربی سابق پی اس جی همچنین در مورد دیدار مقابل بارسا صحبت کرد و گفت:" بارسا با اعتماد به نفس بالایی بازی می کند زیرا تقریبا هیچ تغییری نداشته اند. وقتی مورینیو اینجا بود، آنها مشکلاتی داشتند اما آنها در نوکمپ عالی بازی می کنند. من تلاش می کنم تا نمایشی مانند دیدار نیمه نهایی کوپا دل ری سال قبل داشته باشیم که تیم 3-1 برد. البته من بیشتر شبیه دل بوسکه هستم تا مورینیو."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 3 آبان 1392برچسب:, ] [ 14:46 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8360
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11365
بازدید ماه : 11277
بازدید کل : 416023
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1