بیل >>> ترکیب اصلی
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


آماده ام تا در ال کلاسیکو در ترکیب اصلی باشم ...


    بیل با اشاره به بازی پیش روی ال کلاسیکو گفت: "بازی ال کلاسیکو تجربه فوق العاده ای خواهد بود. مهمترین چیز این است که تلاش کنیم تا پیروز بازی لقب گرفته و سه امتیاز مهم این بازی را مال خود کنیم."

    ستاره ولزی رئال با اعلام آمادگی برای حضور در ترکیب اصلی تیمش گفت: "حالم خوب است و می توانم در ترکیب اصلی تیم قرار بگیرم. من در طول این یک هفته دقایقی برای تیم بازی کردم و حالم خوب است ولی سرمربی تیم تصمیم خواهد گرفت که آیا من بازی را از روی نیمکت شروع خواهم کرد و یا در داخل زمین."

    بیل با اشاره به ارتباط خوبش با کریستیانو رونالدو گفت: "کریستیانو رفتار فوق العاده ای با من دارد. او به من اعتماد به نفس زیادی داده و فکر می کنم که او نیز قبل از من در شرایط مشابهی بوده و به همین خاطر با من خیلی خوب رفتار می کند. سایر اعضای رئال هم رفتار مشابهی با من دارند. از همان روزهای اول در رئال احساس راحتی می کردم. خیلی خوب با شرایط تیم وفق پیدا کردم و امیدوارم که بازی همین الان شروع شود."

    بیل در بخش پایانی صحبت هایش درمورد شرایطش در تیم مادریدی گفت: "از تمام آنچه مرتبط با رئال مادرید است لذت می برم. مشخص است که از مصدومیتم ناامید و ناراحت بودم ولی این ماجرا مربوط به گذشته است و الان می خواهم که خیلی زود برای تیم به میدان بروم و بهترین بازیهای ممکن را برای موفقیت تیم انجام دهم."

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 3 آبان 1392برچسب:, ] [ 21:26 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9428
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 12433
بازدید ماه : 12345
بازدید کل : 417091
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1