بررسی داوری "افتضاح" الکلاسیکو
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان




رئال مادرید 1                        -                        2 بارسلونا




خطای روی رونالدو پنالتی واضح بود؛یک پنالتی هم برای بارسا گرفته نشد ...

روزنامه مادریدی آ.اس با بهره گیری از نظرات ایلدفونسو اوریسار آسپیتارته، کارشناس داوری، به آنالیز عملکرد اوندیانو ماینکو، داور بازی ال کلاسیکو پرداخته است. دراینجا می توانید این گزارش داوری را مطالعه کنید:« اوندیانو ماینکو بازی را در حالی شروع کرد که خیلی سریع برای هر خطای کوچک و بزرگی سوت می زد و خیلی سریع به سرخیو راموس و بوسکتس، دوبازیکنی که می توانستنددر  جریان بازی برای او دردسرساز شوند، کارت نشان می داد. او در دقایق ابتدایی قضاوت خوبی داشت و تقریبا تمامی آفسایدها را به درستی اعلام می کرد و خودش هم در کمال آرامش قضاوت می کرد ولی در داخل محوطه جریمه دو تیم اشتباهاتی داشت.

 


    درجریان نیمه اول 3 اتفاق رخ داد که نیاز به مرور دارد.  در صحنه ای که نیمار به گل رسید، هیچ آفسایدی در میان نبود و په په   آفساید را پر کرده بود و گل نیمار کاملا درست بود. بعد از آن و در دقیقه 36، کارواخال پیراهن یکی از بازیکنان حریف را گرفت و کشید و اوندیانو باید این صحنه را سوت می زد ولی این کار را نکرد و دراین صحنه حتی می بایست به کارواخال کارت می داد و آخرین صحنه بحث برانگیز نیمه اول، در دقیقه 43 رخ داد.صحنه ای که خدیرا معتقد بود که آدریانو در داخل محوطه جریمه مرتبط خطای هند شد. درست است که توپ به دست آدریانو برخورد کرد ولی وقتی آدریانو روی زمین افتاده بود، او از دستش برای آنکه روی زمین دراز نشود استفاده کرده بود و توپ آمد و به دستش برخورد کرد.او دستش را تکان نداد و این توپ بود که به دست او برخورد کرد.این هرگز خطای پنالتی نیست؛ چرا که آدریانو هیچ قصدی برای لمس توپ با دستش نداشت.

 


    در نیمه دوم و در دقیقه 51، په په در داخل محوطه جریمه و از پشت سر سسک را به زمین انداخت. او اصلا توپ را لمس نکرد و به قصد زدن سسک جلو رفت. این خطا یک خطای پنالتی بود که داور دراین صحنه اشتباه کرد. البته دیدن چنین صحنه ای واقعا سخت بود. این صحنه نادیده گرفته شد و اعتراض خاصی از سوی بازیکنان بارسا را شاهد نبودیم.

 


 

    در دقیقه 70 جنجالی ترین صحنه بازی رخ داد. با تماشای صحنه آهسته این صحنه مشخص بود که ماسچرانو روی کریستیانو رونالدو مرتکب خطای پنالتی شده چرا که در شرایطی که رونالدو در موقعیت خوبی در داخل محوطه جریمه بود، ماسچرانوی آرژانتینی از پشت او را هل داد و بازوی راستش را روی کمر بازیکن پرتغالی گذاشت و او را سرنگون کرد. این خطا، یک خطای پنالتی بود که داور آن را نگرفت.وقتی بازی 0-2 بود نیز داور به خاطر اعتراض رونالدو و یادآوری این صحنه به رونالدو کارت زرد نشان داد.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 5 آبان 1392برچسب:, ] [ 16:46 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9339
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 12344
بازدید ماه : 12256
بازدید کل : 417002
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1