اعتراض های رونالدو به داور
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


رونالدو خطاب به اوندیانو و یکی از دستیارانش گفت: "آشغال "


    بعد از خطایی که خاویر ماسچرانو در دقیقه 70 بازی روی کریستیانو رونالدو مرتکب شد و آلبرتو اوندیانو ماینکو داور بازی، این خطارا یک ضربه پنالتی به نفع رئال مادرید تشخیص نداد، کریس با عصبانیت تمام نسبت به نادیده گرفته شدن این خطا اعتراض می کرد. باگذشت دقایقی از این خطا، اعتراضات رونالدو به داور همچنان ادامه داشت و او با ژست هایش به داور می گفت که خطای پنالتی ای که روی او صورت گرفته را ندیده و با اشاره به او فریاد می زد: "نه، گند زدید." و البته این اعتراضات او درنهایت منجر شد تا داور بازی به او یک کارت زرد نشان دهد.

    در گزارش برنامه «تیکی تاکا» در شبکه 4+،  به لبخوانی حرفهایی که کریس به داور می گفت پرداخته شده و این صحبت ها بازتاب یافته. گویا در آن لحظات وبعد از گل دوم بارسا که توسط الکسیس به ثمر رسید، وقتی قرار بود که رئالی ها بازی را از میانه زمین آغاز کنند، رونالدو به داور بازی و یکی از دستیارانش گفته: "آشغال". او درجریان مسابقه هم بارها به داور می گفت: "اینجا باید سوت می زدی؛ اینجا باید سوت می زدی." و همین رفتارهای خشمگینانه کریس بود که داور مسابقه به او کارت زردی را نشان داد و دلیل آن را هم مخالفت کریس با تصمیمات او ابراز کرده است.البته او در گزارش خود به بازتاب صحبت ها وتوهین های کریس نسبت به خودش و یکی از دستیارانش نپرداخته.

    وقتی اوندیانو سوت پایانی بازی را به ثمر رساند، کریستیانو رونالدو با ژست خاصی زمین را ترک کرد. او دستهایش را به گونه ای که نشانه "دزدی شدن" از او بود گرفته بود و زمین  را ترک کرد. او اولین باری نیست که او بعد از کسب یک نتیجه نامطلوب مقابل بارسا بدین ترتیب زمین را ترک می کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 5 آبان 1392برچسب:, ] [ 17:25 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5468
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 8473
بازدید ماه : 8385
بازدید کل : 413131
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1