صحبت های کاپلو درباره الکلاسیکو
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


رونالدو یک پدیده است ...


    دن فابیو در مورد دوئل موجود میان دیگو لوپس و ایکر کاسیاس برای حضور در دروازه رئال، ترجیح داد تا نظری ندهد ودرمورد عملکرد گرث بیل در نوکمپ گفت: "بیل بازیکنی بود که فلورنتینو پرس او را به رئال آورد.» کاپلو در دفاع از آنچلوتی گفت:« فکر می کنم که در پایان فصل کارلتو و تیمش برای فتح تمام جامها مبارزه خواهند کرد. او بازیکنان بزرگی را در اختیار دارد."

    و درادامه به تمجید از کریستیانو رونالدو پرداخت: "رونالدو غرور قهرمانانه دارد و انگیزه های زیادی برای موفقیت در او دیده می شود. رونالدو بازیکن بزرگی است و درکنار مسی بهترین ها هستند . من از شیوه بازی او در ال کلاسیکو که از هم تیمی هایش می خواست تا به جلوحرکت کنند و به او بپیوندند خوشم آمد. رونالدو از هم تیمی هایش می خواست تا تیم حریف را تحت فشار قراردهند. او یک برنده است  و به سادگی به گل می رسد. رونالدو یک پدیده است."

    جدایی مسعوت اوزیل از رئال و پیوستنش به آرسنال موضوع دیگری بود که کاپلو درموردش به صحبت پرداخت: "موافق این جدایی نبودم. در مورد ایسکو هم باید بگویم که او بازیکن فوق العاده ای است که می تواند با تکنیک و دیدگاه خوبی که به بازی دارد، جای اوزیل را به خوبی پر کند. درمورد بیل هم باید بگویم که در طول مدتی که سرمربی تیم ملی انگلیس بودم، با بیل و مهارت هایش به خوبی آشنا شدم. او فقط به این نیاز دارد که به این روند ادامه دهد وریتم فیزیکی اش را بازیابد. بیل یک «دیو» است و اگر خوب به بازی ال کلاسیکو نگاه کنید، در نیمه اول بازی او تنها بازیکنی بود که تلاش می کرد شوت زنی کرده و به دنبال گلزنی بود. بیل فشار زیادی را به خاطر مبلغ هنگفتی که برای خریداری اش پرداخت شده به دوش می کشد ولی درنهایت در رئال موفق خواهد شد. به ویژه اگر او را در پست بازیکن شماره 9 رو به جلو به کار بگیرند. از نظر من اگربنزما در ترکیب بود و رونالدو وبیل در دوطرفش بازی می کردند، رئال عملکرد بهتری در ال کلاسیکو به نمایش می گذاشت."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 6 آبان 1392برچسب:, ] [ 19:26 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7222
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 10227
بازدید ماه : 10139
بازدید کل : 414885
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1