صحبت های بنتو درباره جام جهانی
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


رونالدو به بلوغ بیشتری رسیده ...


    پائولو بنتو، سرمربی تیم ملی پرتغال در گفتگو با وب سایت فیفا اعلام کرده که از صعود تیمش به جام جهانی اطمینان دارد.او که سابقه بازی کردن در تیم اوویه دو را دارد در ادامه راجع به کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیمش نیز به صحبت پرداخته و گفته: "درست است که کریس هنوز جوان است ولی در حال حاضر راجع به بازیکن بالغ تری صحبت می کنیم که تجربه بیشتری دارد. او فقط به خاطر سبک بازی و توانایی های لیدری اش به عنوان کاپیتانی تیم نرسیده و دلیل دیگرش این است که رونالدو بازیکنی است که هم تیمی هایش واقعا برای او احترام قائلند."

    بنتو درادامه به این نکته اشاره کرد که رونالدو برای آنکه یکی از بهترین بازیکنان دنیا لقب بگیرد نیازی به قهرمانی در یک جام جهانی ندارد و گفت: "رونالدو بازیکن فوق العاده ای است که وقتی که از دنیای فوتبال خداحافظی کند، نامش را درتاریخ ثبت خواهد کرد."

    سرمربی سلسائوی اروپا درمورد مدعیان قهرمانی جام جهانی گفت: "آلمان، آرژانتین و اسپانیا رادرجمع مدعیان قهرمانی در جام جهانی می بینم و شانس زیادی نیز برای برزیل قائلم".او درمورد شرایط تیم ملی پرتغال در دهه اخیر گفت: "ما در یورو2000 به نیمه نهایی رسیدیم و در جام جهانی 2006 هم همین طور. در یورو2004 تا فینال یورو پیش رفتیم. با درنظر داشتن ابعاد کشور ما و تعداد بازیکنانی که دراختیار داریم، این بالانس مثبتی است. بارها بوده که ما تا یک قدمی کسب جام پیش رفته ایم." ولی بنتو در ادامه یادآوری کرد که تیمش درغلبه بر تیم هایی که روی کاغذ از پرتغال ضعیف تر هستند، مثل اسرائیل، به سختی می خورد: "دربازیهایمان مقابل اسرائیل، راندمان کافی نداشتیم ولی باید سوئد و ایبرا را شکست دهیم تا بتوانیم به برزیل برسیم. هواداران تیم ما از ما توقعات زیادی دارند."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 7 آبان 1392برچسب:, ] [ 13:22 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9040
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 12045
بازدید ماه : 11957
بازدید کل : 416703
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1