مصاحبه کامل آنچلوتی
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


من از دزدی حرف نزدم ... (تلمیح به صحبت های مارتینو)


    اوندیانو ماینکو: "من از دزدی حرف نمی زنم. خطای پنالتی ای که گرفته نشد، فقط یک اشتباه داوری بود. در باشگاه مادریدی هیچ کسی از دزدی حرف نزده ومن دوست ندارم این طور فکر کنم که داور قصد خوبی نداشته. داور هم مثل هر بازیکنی اشتباه می کند. او در یک لحظه مهم از بازی مرتکب اشتباه شد ولی من فکر نمی کنم که دزدی ای درکار بوده باشد."

    برنامه ریزیها برای ال کلاسیکو: "اگر همین فردا بازی ال کلاسیکو باشد ، دوباره سرخیو راموس را در خط میانی قرار می دادم. اییارامندی مصدوم بود و بیل اگر بازی کرد، به این خاطر بود که می توانست برای تیم حریف مشکل ساز باشد، فقط برای همین. من  کریم را به این دلیل درترکیب اصلی قرار ندادم که نمی خواستم که مدافعان بارسا، بازیکن خاصی ومشخصی را برای مهار کردن داشته باشند. واقعیت این است که بیل در بازیهای اخیر فوق العاده درخشان نبوده ولی به زمان نیاز دارد تا با شرایط وفق پیدا کند. بازی کردن در اسپانیا مثل انگلیس نیست."

    راموس: "اشتباه نکردم. درست است که راموس تا به حال در تیم من دراین پست بازی نکرده بود ولی قبل از گرفتن چنین تصمیمی با او صحبت کردم. او راضی و خوشحال بود وانگیزه های زیادی برای بازی دراین پست داشت. به نظر من بازی بد نبود. هدفم از این کار ارائه یک بازی تدافعی نبود.

    گواردیولا گفته که به رئال آنچلوتی باور دارد: "(می خندد). گواردیولا یکی از طرفداران رئال مادرید است (بیشتر می خندد).فکر می کنم که مرا خوب می شناسد . به خاطر این صحبتها از او متشکرم و مطمئنم که مادرید خوب بازی خواهد کرد. من اولین کسی هستم که گفتم که از بازی رئال راضی نیستم. چون ایده خاصی برای فوتبال این بازیکنان دارم. مطمئنم که خوب بازی خواهیم کرد و سرعتی کار خواهیم کرد."

    دلیل بد بازی کردن رئال: "ما برخی چیزها را تغییر دادیم و تلاش می کنیم که مالکیت بیشتری برتوپ و میدان داشته باشیم. استفاده از پاسهای زمینی و دو مدافع میانی و تلاش برای بازیابی سریع توپها. همه اینها مکانیزمی است که باید به صورت طبیعی درتیم انجام شود. حرکت بازیکنان هنوز طبیعی نیست و به همین خاطر به زمان نیاز داریم. پاسهای پایانی تیم آنقدرها بد نیست. در بازی با مالاگا خیلی خوب بازی کردیم. چون توپ را سریع به گردش در می آوردیم و رو به جلو فشار می آوردیم. استراتژی مان فشار آوردن رو به جلو بود ولی در بازی ال کلاسیکو،عملکرد تیم آنقدرها خوب نبود. درنیمه اول بارسا مالکیت بیشتری داشت ولی درنیمه دوم اوضاع کاملا متفاوت شد."

    قهرمانی در لالیگا یا لیگ قهرمانان اروپا: "اگر بخواهیم این طور بازی کنیم، واضح است که نمی توانیم قهرمان شویم.می خواهیم بهتر شویم. این هدف ماست.انگیزه های زایدی دارم که بهتر بازی کنیم. چون به این بازیکنان اطمینان دارم که می توانند این کار را بکنند. اگر ببینم که بازیکنان با شرایط کنونی راحت نیستند، باید اوضاع را تغییر دهم. بهتر خواهیم شد."

    بیل 100 میلیون یورو می ارزد؟ "(لبخند می زند). از نظر من بیل بازیکنی مثل هر بازیکن دیگری است. به نظر من او خرید خوبی برای رئال مادرید بود. او بازی کرد. چون به نظر من می توانست بازی کند و برای بارسلونا مشکل ایجاد کند. فقط همین .من بنزما را بازی ندادم.چون نمی خواستم که خط دفاع حریف یک بازیکن مشخص را برای مهار کردن داشته باشد. به همین خاطر بیل بازی را در سمت چپ شروع کرد و می توانست جایش با دی ماریا عوض کند."

    بعد از بازی چه کردید؟ "کارم را برای آماده سازی تیم برای بازی باسویا انجام دادم."

    درخانه ویدئوی بازی را ال کلاسیکو را دیدید؟ "در دفتر بازی را بررسی کردم که نمایشگر متفاوتی با تلویزیون داشت."

    بادرنظر داشتن ترکیب رئال در بازی شنبه، درک می کنید که شاید بعضی ها بگویند که آنچلوتی ترسو است؟ "من با بازیکنانی که در نیمه نهایی جام حذفی که 3-1 به پایان رسید صحبت کردم. استراتژی بازی ما تدافعی نبود. عملکرد تیم درنیمه اول خوب نبود ولی بعد از آن عملکرد خوبی را در نیمه دوم به نمایش گذاشتیم."

    شما مقصر باختید؟ "می تواند این طور باشد. درمجموع یک مربی مسئول نتایج تیمهاست. وقتی رئال می بازد، مسئول اول سرمربی تیم است. همه مشکلاتی که دراین بازه زمانی بروز می کنند، مشکلاتی هستند که سرمربی تیم باید آن را حل کند. من تیمی دارم که خیلی خوب است ؛ بازیکنانی واقعا حرفه ای دارم که هیچ مشکلی ایجاد نمی کنند. به همین خاطر می توان گفت که بله."

    برنامه ریزی برای بازی شنبه بیشتر شبیه مورینیو بود تا دل بوسکه "(لبخند می زند) میتوان گفت که مورینیو اولین بار این سیستم را با په په ابداع کرد. فکر می کنم که من بیشتر شبیه دل بوسکه هستم. من احترام زیادی برای دل بوسکه قائلم. به خاطررفتارهایش که همیشه آرام و درکمال آرامش کار می کند."

    بارسایی ها شما را نق نقو نامیده اند "بعید می دانم که این طور باشد. اگر صحبت کردن درمورد پنالتی می گوئید، باید بگویم که کسی حرف بدی نزده است. چون پنالتی واقعا شفاف بود. این اپیزودی است که گاهی وقتها رخ می دهد و می تواند سرنوشت بازی را رقم بزند. من با همین داور، با اوندیانو ماینکو در مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا مقابل یونایتد به مشکل خورده بودم و همین اتفاق برایم رخ داده بود. همین خطا و او سوت نزد.( خطای اورا برروی رامیرس) . ولی فوتبال همین است و باید رو به جلو نگاه کنیم."

     جای مسعوت اوزیل در نوکمپ خالی نبود؟ "نه..این طور فکر نمی کنم . تیمی که دارم، مرا واقعا راضی می کند. ما تیم باکیفیت ومهمی داریم. بازیکنان جوان و درکنار آنها بازیکنان باتجربه ای داریم. ما درچندین بازی دقیقا همان طور که من می خواستم بازی را شروع کردم ، کار کردیم وبه همین خاطر انگیزه و اطمینان زیادی دارم."

    اوزیل به خواست آنچلوتی فروخته شد یا به خواست سران باشگاه؟ "به این خاطر که من ترجیح می دادم که دی ماریا در تعادل تاکتیکی تیم بماند. دی ماریا یک پاسور فوق العاده است و بازیکن کامل تری است. پاسی که او در بازی با یوونتوس داد، نشان دهنده کیفیت یک پاسور فوق العاده است. من فقط یک ماه با اوزیل کار کردم و نمی توانم درمورد رفتارهای او نظر بدهم ولی اوزیل هم یک بازیکن حرفه ای است. وقتی تیم تو بازیکنی مشابه با اوزیل که ایسکو است را دارد، بهتر است که دی ماریا را نگاه داری، چون توانایی بازی کردن در پست های بیشتری را در زمین دارد. ایسکو کیفیت زیادی دارد.او یک بازیکن بامهارت است."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 7 آبان 1392برچسب:, ] [ 18:58 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7497
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 10502
بازدید ماه : 10414
بازدید کل : 415160
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1