رئال مادرید7 - 3سویا
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


سفیدها در آسمان هفتم ...


    رئال مادرید در دیداری فوق‌العاده تماشایی توانست هفت بر سه سویا را شکست دهد. کریس رونالدو در این مسابقه هت‌تریک کرد و توانست با 157 گل بالاتر از فرانس پوشکاش قرار بگیرد و چهارمین گل‌زن برتر تاریخ رئال مادرید در لالیگا شود. بیل هم اولین حضورش در ترکیب اصلی در خانه را با دو گل جشن گرفت.رونالدو با این سه گلی که زد توانست از لیونل مسی در جدول گل زنان فاصله بگیرد. او نمایشی فوق‌العاده داشت و در این مسابقه بسیار درخشید. سویا 13 ماه است در خارج از خانه پیروز نشده اما در دقایقی رئال را بسیار آزار داد.

    بازی برای مادرید عالی آغاز شد و بیل در دقیقه 14 گل اول را زد. ایسکو از نیمه خودی با توپ حرکت کرد و آن را به کریم بنزما پاس داد. بنزما توپ را به بیل سپرد و او هم آن را به گوشه بالای دروازه زد. بیل در دقیقه 26 گل دوم را هم زد. روی خطای بد ایوان راکیتیچ روی رونالدو بود که رئال صاحب یک ضربه ایستگاهی شد. رونالدو اجازه داد بیل ضربه را بزند و ضربه بازیکن ولزی با برخورد به دیوار دفاعی با تغییر جهت کامل در طرف دیگر به تور نشست. در دقیقه 32 گل سوم هم به ثمر رسید. اشتباه دفاعی فرناندو ناوارو باعث شد توپ به ایسکو برسد. سپس خطای ناوارو روی ایسکو پنالتی تشخیص داده شد – در حالی که به نظر می‌رسید این خطا بیرون محوطه جریمه بوده – و رونالدو هم بی‌اشتباه توپ را گل کرد. به نظر می‌رسید شادی پس از گل او واکنش به سخنان سپ بلاتر باشد.

    در آن سو سرخیو راموس با خطا دیوگو فیگوئیراس یک پنالتی به سویا داد که راکیتیچ آن را در دقیقه 38 به گل تبدیل کرد. این اولین گل فصل او بود. دو دقیقه بعد ویتولو و جایرو سامپریو با هم همکاری کردند، توپ به باکا رسید و او هم آن را از فاصله‌ای نزدیک وارد دروازه دیه‌گو لوپس کرد. سویا در دقایق اولیه نیمه دوم می‌توانست گل مساوی را هم بزند اما هر دو ضربه جایرو در موقعیتی عالی راهی به دروازه نیافت؛ اولی را لوپس با پا دفع کرد و ضربه دوم او هم ضعیف بود و لوپس گرفت و ضدحمله‌ای را آغاز کرد که منجر به گل چهارم شد. رونالدو توپ را به بیل سپرد، او هم به کریم بنزما پاس داد و شوت بنزما پایانی بود بر هفت مسابقه بدون گل این مهاجم فرانسوی.

    رونالدو در دقیقه 60 گل پنجم را هم زد. او روی سانتر بیل دروازه بتو را گشود. اما بازی در دقیقه 63 پنج بر سه شد. راکیتیچ با ضربه‌ای فنی و دقیق از روی خط محوطه جریمه تیمش را به گل رساند. رونالدو در دقیقه 71 گل ششم را زد و شوت او با برخورد به تکل مدافع حریف کمانه کرد و به درون دروازه بتو غلتید. دقایقی بعد داور برخورد رونالدو با امبیا روی خط محوطه جریمه را خطا تشخیص داد – تصمیمی که بسیار سخت‌گیرانه به نظر می‌رسید – ولی پنالتی حاصل را راکیتیچ برای سویا از دست داد. دو دقیقه بعد از این اتفاق بود که استفان امبیا به دلیل مشتی که به صورت لوکا مودریچ زد با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد. در نهایت بنزما در دقیقه 80 گل هفتم را هم با ضربه سر به ثمر رساند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 9 آبان 1392برچسب:, ] [ 10:26 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9093
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 12098
بازدید ماه : 12010
بازدید کل : 416756
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1