مصاحبه کارلو بعد از بازی
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


در حال نزدیک شدن به شرایط آرمانی هستیم ...


    *آنالیز بازی: "خوب بازی کردیم. این تیم کمی از نظر تهاجمی کم داشت. البته وقتی بازی 0-3 شد، کمی تمرکزمان را از دست دادیم ولی بعد از آن دوباره خوب بازی کردیم. ما به تعادل بیشتری نیاز داریم؛ چون وقتی در یک بازی 0-3 جلو هستی، نمی توان دوباره بازی را باز کرد."

    *خط حمله خوب: "هر سه مهاجم تیم ما خیلی خوب بازی کردند. به ویژه بیل که خیلی خوب بود و نشان داد که شرایط خوبی دارد و ارتباط خوبی با کریس و بنزما برقرار می کرد و گلزنی هم کرد."

    *بازگشت ژابی آلونسو: "الان دو بازی پیش رو داریم و باید حداکثر تلاشمان را به کار بگیریم . چون در لحظات مهمی هستیم ولی شرایطمان خوب است و بازیکن مصدوم نداریم. در نهایت ژابی آلونسو بازگشت تا کیفیت تیم و تجربه تیم را بالا ببرد."

    *بیل: "او بازی فوق العاده ای انجام داد. شرایط فیزیکی اش خوب است و اعتماد به نفس بالایی دارد. او مهارت هایش را نشان داده و در آینده بازیکن مهمی خواهد بود."

    *بازی: "کمی تعادل بازی کم بود. وقتی 0-3 جلو هستی باید مراقب باشی که مشکلی پیش نیاید. بازی خوب بود. ما خیلی سریع بازی کردیم و به تعادل بیشتری نیاز داشتیم ولی بازی تهاجمی تیم خیلی خوب بود."

    *بنزما: "او هم خوب بازی کرد. خیلی خوب با دو مهاجم دیگر تیم همکاری می کرد. بیل هم گل زدو هم پس گل داد. کریم هم دو گل زد و این برای بازی اش خوب است. آنها خیلی خطرناک هستند."

    *دی ماریا: "دی ماریا هم می تواند در این پست نیز بازی کند. الان ما تمام بازیکنانمان را در اختیار داریم. شرایط فیزیکی تیم خوب است و زمان کمی تا مبدل شدن به یک تیم منسجم وخطرناک باقی مانده. این تیم می تواند فوتبال خیلی خوبی را ارائه دهد."

    *داوران: "داوران مشکلات زیادی دارند. قضاوت در انگلیس خیلی ساده تر از اسپانیاست."

    *ژابی آلونسو: "باید دقایقی به او فرصت دهیم تا بازی کند. آلونسو هیجان زیادی دارد. او آماده است و به خوبی تمرین می کند. آلونسو برای بازگشت هرکاری انجام داد. او شرایط فیزیکی خوبی دارد. هر چند که این آنقدرها هم مهم نیست و او می تواند بدون آنکه 100 درصد آماده باشد بازی کند."

    *دفاع رئال: "تیم ما خیلی خوب در خط میانه به پرسینگ پرداخت و جناحین را کشف کردیم. باید به دنبال تعادل بیشتری در میان 7 بازیکن عقب تر با 3 بازیکن تهاجمی مان باشیم."

 



نظرات شما عزیزان:

pedi-Ic1
ساعت12:49---10 آبان 1392
ن چ ربطی داره فوتبال حرفه ای فوتبال حرفه ایه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 9 آبان 1392برچسب:, ] [ 10:30 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8208
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11213
بازدید ماه : 11125
بازدید کل : 415871
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1