مصاحبه آنچلوتی
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


رونالدو چیز دیگری است ...


    سیستم چرخشی: "اعمال سیستم چرخشی به ما کمک می کند که بازیکنانی قبراق تر و با کیفیت فیزیکی بالاتری داشته باشیم. گلهایی که دریافت کرده ایم، نتیجه مشکل در سیستم چرخشی نیست؛ بلکه ماجرا این است که ما گاهی وقتها تعادل واعتماد به نفسمان را از دست می دهیم و خوب بازی نمی کنیم."

    یوونتوس: "فکر می کنم که بازی هیجان انگیزی خواهد بود.یوونتوس دراین گروه، مشکلات بیشتری درمقایسه با ما دارد. ولی این بازی برای ما هم مهم است. چون این فرصت را به ما می دهد که کار صعودمان را قطعی کنیم. هر چه زودتر بتوانیم این کار را انجام دهیم، برای ما بهتر است."

    تعادل تیمی: "این کلمه خیلی ساده ای است. من از عملکرد خط دفاعی تیمم راضی نیستم ولی گلهای زیادی می زنیم. ما در 15 بازی به 42 گل رسیده ایم و باید به دنبال تعادل در تیم بود."

    ژابی آلونسو: "او بازیکن مهمی است ولی اییارامندی هم عملکرد خوبی دارد. ماجرا این است که عملکرد گروهی تیم خوب باشد  و این بحث در زمینه تدافعی هم خواهد بود."

    مثلث تهاجمی: "ترکیب های تهاجمی تیم خیلی خوب هستند و امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد. پیش از این شنیده بودم که بنزما وبیل شاید نتوانندباهم تطبیق پیدا کنند یا رونالدو..."

    ترکیب اصلی تیپیک یا اعمال سیستم چرخشی: "سیستم چرخشی مشکل خاصی نیست. چون به ما دردومورد کمک می کند: یکی اینکه بازیکن مصدوم نداشته باشیم: به عنوان مثال الان تنها یک مصدوم داریم که کوئنترائوست ودیگری این که بازیکنان هم انگیزه بیشتری می گیرند."

    ترکیب اصلی: "دربازی سه شنبه واران بازی می کند؛ چون تروتازه و قبراق است وبین په په و راموس هم تصمیم گیری خواهم کرد."

    ژابی آلونسو و پیرلو: "هردویشان بازیکنان فوق العاده ای هستند و سطح نزدیکی به یکدیگر دارند.هردویشان با توان وباهوش هستند.این دو تیم خوش شانس هستند که بازیکنانی دراین سطح دارند.من درمیلان پیرلو را داشتم و حالا ژابی آلونسو را در رئال مادرید دارم."

    سیستم کنته: "سیستمی که اودربازی برنابئو به کار گرفت سورپرایز بزرگی بود.نمی دانم که برای بازی سه شنبه بازهم تغییراتی خواهد داد یااز سیستم قبلی استفاده خواهد کرد.آنچه من می دانم این است که یووه بازی فشرده ای رابه نمایش خواهد گذاشت."

    شوچنکو، اینتزاگی، دروگباوحالا مهاجم رئال .طرفدار کدام هستید؟: سخت است بخواهیم در شرایط متفاوت وبا توجه به استیل های متفاوت صحبت کرده و به مقایسه بپردازیم. درفوتبال همه چیز عوض می شود ولی هرسه مهاجم تیمم عملکردفوق العاده هیجان انگیزی دارند.

    شرایط میلان: "میلان در روزهای سخت وحساسی است.امیدوارم که آنها به زودی بتوانند مشکلاتشان را حل کنند.مشکلات آنها فقط درجدول رده بندی نیست. من سالها با گالیانی کار کرده ام. او مدیری در سطحی کاملا بالاست.می توانم او را با کریستیانو رونالدو مقایسه کنم. بازیکنان خوب زیادی هستندولی کریستیانو در سطح دیگری است. حالا می گویم مدیران خوب زیادی هستند ولی گالیانی در سطح دیگری است."

    دفاع با 7 بازیکن: "کاملا مشخص است که باید به خوبی خط دفاع را پوشش دهیم ولی این کاملا طبیعی است که در کار دفاعی هم منسجم تر کار کنیم."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 16 آبان 1392برچسب:, ] [ 11:15 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6039
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 9044
بازدید ماه : 8956
بازدید کل : 413702
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1