صحبت های راموس، مارسلو و کاسیاس بعد از بازی
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

راموس

    راموس قبل از اینکه به اسپانیا پرواز کنند، در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: "اگر قرار باشد من انتخاب کنم، دوست دارم که در دفاع میانی بازی کنم. مربی به من گفت که آنجا منطقه ای است که یوونتوس بیشتر فشار می آورد."

    او افزود: "در هر صورت، فوتبالیست ها تنها می خواهند در بین 11 نفر اصلی باشند و برای کمک کردن به تیم تلاش کنند. اینکه کجا بازی کنیم، به ما بستگی ندارد."

 


 

مارسلو

    مارسلو در پایان بازی دیشب به خبرنگاران گفت: "ما در نیمه اول خوب بازی نکردیم، و کاملاً از این موضوع آگاهیم. با این حال فکر می کنم در نیمه دوم خیلی بهتر بازی کردیم و نتیجه خوبی به دست آوردیم. می دانیم که هنوز باید پیشرفت کنیم، اما فکر می کنم بازی به بازی رشد می کنیم. ما خیلی بهتر از آخرین دیدارمان بازی کردیم و این هدف ما بود. خیلی سخت بود. ما در نیمه دوم به درستی واکنش نشان دادیم و از اشتباهاتمان درس گرفتیم. ما نشان دادیم که می توانیم پیشرفت کنیم، ما در مسیر پیشرفت هستیم. کاسیاس؟ ما دو دروزاه بان شگفت انگیز داریم. هر دو آنها حتی زمانی که بازی نمی کنند هم متمرکز هستند. هر دو آنها خیلی خوب هستند و زمانی که بازی می کنند فوق العاده هستند."

 


 

کاسیاس

    کاسیاس گفت: "در بیشتر اوقات صحبت های من باعث بوجود آمدن سوء تفاهم ها و برداشت های اشتباه می شود، من دوست دارم تا پایان قراردادم در سال 2017 در مادرید باقی بمانم."

    وی افزود: "من نمی دانم یک، دو یا سه سال دیگر چه اتفاقی خواهد افتاد، من به روشنی آن را بیان کرده ام و مشکل من نیست که بعضی ها از صحبت های من برداشت اشتباه می کنند."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 16 آبان 1392برچسب:, ] [ 11:22 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9664
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 12669
بازدید ماه : 12581
بازدید کل : 417327
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1