مصاحبه آنچلوتی با برنامه آل پریمرتوکه
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


درحال حاضر رونالدو بهترین بازیکن دنیاست ...


    آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در گفتگو با برنامه "آل پریمرتوکه" شبکه اوندا سرو، نظرش را در مورد برنده توپ طلای امسال اعلام کرد: "من توپ طلا را به کریستیانو رونالدو می دهم. ازنظر من درحال حاضر اوبهترین بازیکن دنیاست.رونالدو آقای گل لالیگا و لیگ قهرمانان اروپاست واگراز نظر کیفیت تکنیکی صحبت کنیم هم بهترین است. او واقعا حرفه ای است و جدیتی مثال زدنی دارد. رونالدو کلیدحضورما در این سطح خوب است.او حتی یک دقیقه از بازیها را از دست نداده ونمی خوااهد از دست بدهد. رونالدو مهربان است و شخصیت جذابی دارد.او خیلی خوب است و انسان خوشحال و خوشبختی است.البته من ازعملکرد پارسال زلاتان هم خوشم می آید. مسی؟ او همیشه برای بارسا تعیین کننده است ولی درحال حاضر درشرایط آرمانی نیست."

    این سرمربی ایتالیایی درمورد تصمیمش برای استفاده از سرخیو راموس در پست های مختلف گفت: "ممکن است دیگراین اتفاق تکرار نشود وممکن هم هست بشود.هیچ چیزی قطعی نیست.راهکار استفاده از راموس به عنوان مدافع کناری در یووه، برای تلاش برای کنترل ارسالهای بلند حریف بود."

    ژابی آلونسو: "بازگشت او بهترین خبر ممکن بود. من آلونسو را پروفسور می نامم. او ویژگی های لازم برای آنکه بازیکن مهمی برای بازی ماباشد را دارد.ما نیازی برای متقاعد کردن آلونسو برای تمدید قراردادش نمی بیینم.همه می دانندکه او چقدربرای ما مهم است.سران باشگاه و هوادارن معتقدند که ژابی می ماندومن هم فکر می کنم که خواسته او تمدید قراردادش است تا دراینجا بماند.او دررئال احساس راحتی می کند. برای همه خیلی خوب است که او به تیم ملی بازگشته. اسپانیا به بازیکنی مثل آلونسو نیاز دارد."

    جایگزینی مورینیو: "بهترین میراثی که ازمورینیو به ارث بردم، حرفه ای گری تیم است.هیچ مشکل کاری ویا انضباطی در تیم نداریم."

    بحث دروازه بانی: "وقتی دو دروازه بان دریک سطح داری، تصمیم گیری خیلی سختی است. در والدبباس، وقتی من تصمیم گرفتم که دیگو لوپس در لالیگا و کاسیاس درلیگ قهرمانان اروپا بازی کند، این بحث خاتمه یافت. نمی دانم که آیا آنها با این تصمیم احساس راحتی می کنند یانه ولی هر دو عملکرد خیلی خوبی دارند. برای آنها این تصمیم ایده آل نیست ولی برای تیم راه حل بدی نیست. من تصمیمات سخت زیادی درطول کارنامه مربیگری ام گرفته ام. در سال اول مربیگری ام در ایتالیا ودرپارنا، مشکل مشابهی داشتم. یک دروازه بان داشتم که دروازه بان تیم ملی ایتالیا بود و بعداز بازی او را روی نیمکت گذاشتم تا به یک دروازه بان خیلی جوان به نام بوفون بازی دهم."

    عملکرد کاسیاس درتورین: ایکر و دیگو دو پدیده هستند.مهارهای کاسیاس مقابل یوونتوس نشان دهنده این است که او خیلی خوب است ولی من دراردوی پیش فصل وقتی دیگو لوپس تمریناتش را زودتر از کاسیاس آغاز کرد، این تصمیم را گرفتم؛ چون اوشرایط فیزیکی بهتری داشت.گفتم که نمی خواهم که سرمربی ای باشم که شرایط جدایی کاسیاس را فراهم کنم. می خواهم سرمربی ای باشم که شرایط را فراهم کنم تا کاسیاس دهمین جام قهرمانی اروپایی رئال را بالای سرببرد.

    16ترکیب متفاوت برای 16 بازی: من این کار را به خاطر علاقه ام به تغییر انجام ندادم. دربرخی لحظات از فصل که هرسه روز یک بار بازی می کنیم،تیمی را می خواهم که به من اطمینان خاطر بدهد وبه همین خاطر کمی ترکیب اصلی را تغییر می دهم.اگر آربلوا بازی کند یاکارواخال، هیچ اتفاقی نمی افتد.

    نامزدهای قهرمانی درلالیگا: "اتلتیکو هم جزو گزینه هاست. آنها اعتمادبه نفس بالایی دارند وانگیزه شان عجیب است و فصل فوق العاده ای را پشت سرمی گذارند. اتلتیکو تیمی است که همه چیز دارد و فکر می کنم که تا پایان مبارزه خواهد کرد."

    لیگ قهرمانان اروپا: "ما با رسیدن به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راضی نمی شویم.برای قهرمانی تلاش می کنیم. ساده نیست. چون سخت ترین رقابت دنیاست. رئال از سال 2002 تابه حال به بازی فینال نرسیده ولی وقتی برسد، معمولا قهرمان می شود."

    هدایت رئال: "مربیگری دررئال یک رویاست.کار همیشه یک جور است ولی اینجا فشار خیلی بیشتر است.من ازاینکه به مادرید آمده ام احساس پشیمانی نمی کنم.همیشه درکمال آرامش کار می کنم و برای من فشار، آدرنالین و بنزین است. انتقادات گاهی وقتها چشمهای تو را باز می کنند تا بیشتر اوضاع را تحت کنترل داشته باشی.تنها چیزی که مرا ناراحت کرد آن بحث هایی بود که برسر همکاری پسرم با باشگاه رئال مادرید مطرح شد. اینکه پسرم نام خانوادگی آنچلوتی را یدک می کشد نباید برای او مشکل ساز شود."

    پرس: "فلورنتینو هم مثل رئیس میلان است. او هم مثل برلوسکونی یکی از طرفداران تیفوسی تیمش است. آنها از بچگی طرفدار تیمهایشان بوده اند و بعد رئیس این باشگاه ها شده اند."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 18 آبان 1392برچسب:, ] [ 17:24 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9285
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 12290
بازدید ماه : 12202
بازدید کل : 416948
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1