مصاحبه فیگو
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


رونالدو می تواند هرساله برنده توپ طلا باشد.


    *درگفتگو با رادیو مارکا گفته بودید که فلورنتینو پرس دلیل و عامل نیمکت نشینی شما در رئال بوده.اآیا این را تائید می کنید؟ این اتفاق برای فرد دیگری هم رخ داده؟ "من دراین باره حرفم را زدم. حالا دیگر گذشته و باید ورق را برگرداند. من فکر می کردم که این طور است. باید رو به آینده نگاه کرد و بیش از این عقب را نگاه نکرد. درمورد سایرین نمی توانم حرف بزنم. چون به زندگی من مرتبط نیست. من آنچه حس می کردم را برزبان آوردم و آنچه می دانستم را گفتم. درمورد بقیه حرفی ندارم که بزنم."

    *با شناختی که از فلورنتینو داری، فکر می کنی که هنوز هم روی تعیین ترکیب اصلی تیم تاثیرگذار است؟ "نمی دانم. این حرفها مربوط به گذشته است. من درمورد خودم، تجربه خودم و آنچه دیده ام حرف زدم. من برای او به عنوان رئیس باشگاه احترام زیادی قائلم و برایش بهترین ها را آرزو می کنم. هرکسی مسئول کارهایی که انجام می دهد است و من هم مسئول حرفهای خودم و رفتارهای خودم هستم."

    *فکر می کنی که چه کسی برنده توپ طلا می شود؟ "همیشه دراین باره بحث های زیادی مطرح می شود. هر ساله همین طور است. نمی دانم که ارزشهایی که در آرا تاثیرگذار است، چه چیزهایی هستند. من این افتخار و شانس را داشته ام که این جایزه را فتح کنم. ولی سخت است بخواهیم بگوئیم که برنده این جایزه کریستیانو است، مسی یا ریبری. چون ریبری تمام جوایز ممکن را فتح کرده . من قرار نیست که رای بدهم و این مشکل را ندارم."

    *نظری ندارید؟ "چه می خواهید که به شما بگویم؟"

    *کریستیانو توپ طلا را می برد؟ "من فکر می کنم که او همیشه می تواند به خاطر کیفیت فوتبالی اش توپ طلا را ببرد. این را به خاطرعملکرد او در تمام بازیها می گویم ولی من دراین باره تصمیم گیری نمی کنم. نظر من درمقایسه با کسانی که دراین باره تصمیم گیری می کنند، کمترین اهمیت را دارد. اگر از من بپرسید، می گویم که به نظر من او می تواند این جایزه را ببرد. قطعا می تواند. همیشه و هرساله هم می تواند."

    *نظرت درمورد صحبت های بلاتر چیست؟ "این انقلاب خیلی بزرگی بود و فقط بعد منفی اش دیده شد. هیچ کسی دراین باره صحبت نکرد که رئیس فیفا گفت که رونالدو بهترین بازیکن دنیاست. کمی بستگی به شرایط دارد. او دریک دانشگاه بود و درکمال خونسدری حرف می زد.فکر می کنم که او به عنوان رئیس فیفا باید بیشتر مراقب صحبت هایش باشد ولی او هم هیچ تردیدی ندارد که رونالدو یک ارزش افزوده در دنیای فوتبال دارد. بیش از حد به این ماجرا پرداخته شده. بلاتر هم می داند که کریستیانو یکی از بهترین هاست و هیچ تردیدی دراین باره وجود ندارد."

    *نظرتان در مورد بازی پلی آف پرتغال مقابل سوئد چیست؟ "به عنوان یک پرتغالی امیدوارم که تیم ملی کشورم بتواند در جام جهانی حضور یابد. این بازی پلی آف سختی مقابل تیمی است که کیفیت بالایی دارد و همیشه برای ما مشکل ساز می شود."

    *نظرتان درمورد ملیت برخی بازیکنان از جمله دیگو کاستا چیست؟ "من در یک دنیای بین المللی زندگی می کنم و قانونی است که اجازه می دهد که این اتفاق بیفتد. بعید می دانم که این سورپرایز خاصی باشد و مشکل خاصی دراین راستا درمیان باشد."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 21 آبان 1392برچسب:, ] [ 21:25 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8819
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11824
بازدید ماه : 11736
بازدید کل : 416482
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1