مصاحبه په په
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


رونالدو بهترین بازیکن دنیاست.


    آیا منتظر رویارؤیی با ایبراهیموویچ هستید؟ "من به همراه رئال مادرید در طول پیش فصل مقابل او قرار گرفته ام و باید بگویم که بازیکن بزرگی است. مهم ترین مسئله برای ما این است که همه مان می دانیم چه باید بکنیم؛ ما باید هوشیار باشیم و تمرکز کنیم و مثل یک تیم بازی کنیم."

    از نظر شما، کدامیک بازیکن بهتری است: کریستیانو یا ایبرا؟ "هر دو آنها بازیکنان بزرگی هستند اما کاری که کریستیانو انجام می دهد فراتر از مقایسه است. او قابلیت های باورنکردنی دارد و بهترین بازیکن این سیاره است. همانطور که گفتم، در حال حاضر شما نمی توانید او را با کسی مقایسه کنید."

    آیا پرتغال می توانست از حضور در پلی آف جلوگیری کند؟ "احتمالاً، اما ما کار می کنیم تا به عنوان یک تیم پیشرفت کنیم؛ حالا ما باید تنها به این 2 مسابقه فکر کنیم. باید باور داشته باشیم که می توانیم به جام جهانی صعود کنیم اما برای رسیدن به این هدف نیاز به هوشمندی داریم."

    پرتغال در سال های قبلی تجربه حضور در پلی آف را داشته است... "با اینکه این بار شرایط متفاوت است، اما این کمی به ما مزیت می دهد. به عنوان تیم، ما متفاوت هستیم؛ بازیکن متفاوتی نسبت به قبل داریم- بازیکنان جوان تر. باید سطح خود را تا حد نیاز بالا ببریم."

    آیا حالا که موضوع قراردادتان با مادرید روند مناسبی طی می کند احساس بهتری دارید؟ "من هنوز قراردادم با رئال مادرید را بهبود نبخشیده ام. 2 یا 3 سال پیش با باشگاه به توافقاتی رسیدم اما قرارداد هنوز همان است."

    آیا پرتغال را در دیدار پلی آف مدعی می دانید؟ "به نظر من 50 - 50 است. من هیچ یک از دو طرف را مدعی نمی دانم."

    برداشت شما از اظهارات بلاتر نسبت به کریستیانو چه بود؟ "ما این را می دانستیم، اصلاً طبیعی نیست که او پس از 7 یا 8 بار حضور در جمع نامزدهای دریافت توپ طلا تنها 1 بار برنده آن شده باشد. این تنها نشان می دهد که اتفاقات عجیب زیادی در فوتبال رخ می دهد. آنچه که برای کریستیانو اتفاق افتاده است عادلانه نیست؛ من امیدوارم او توپ طلا را ببرد. اظهارات بلاتر واقعاً چشم بسیاری از مردم را باز کرده است."

    آیا به نظرتان این موضوع می تواند علیه پرتغال هم باشد؟ "قبل از اینکه مرحله گروهی تمام شود، کریستیانو گفت که امیدوار است در مرحله پلی آف با فرانسه روبرو نشویم. قرعه ما به سوئد خورد و مهم است که تنها روی این دو مسابقه تمرکز کنیم و نگران مسائل دیگر نباشیم."

 



نظرات شما عزیزان:

pedi
ساعت18:06---23 آبان 1392
چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 23 آبان 1392برچسب:, ] [ 1:33 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7412
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 10417
بازدید ماه : 10329
بازدید کل : 415075
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1