تماس رئال مادرید با لواندوفسکی
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تماس رئال مادرید با لواندوفسکی

فلورنتینو پرس بی صبرانه در انتظارتماس مدیربرنامه های ستاره لهستانی است.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید هنوز از تلاش برای جذب روبرت لواندوفسکی ستاره باشگاه بوروسیا دورتموند دست نکشیده و هنوز نام او را در لیست رویایی خریدهایش می بیند و به همین خاطر برای جذب او همچنان دست و پا می زند. رئیس باشگاه مادریدی می داند که لواندوفسکی پیشنهادی جنجالی از چلسی دارد و طبق گزارش «ال کنفیدنسیال»، این روزها رئیس کهکشانی ها منتظر تماس سزاری کوچارسکی، مدیر برنامه های لواندوفسکی است تا با برقراری این تماس روند مذاکرات برای انتقال این ستاره لهستانی به برنابئو ادامه یابد.

 بزرگترین معضل پیش رو، توافقات ابتدایی لوا با سران بایرن مونیخ است؛ هر چند که تردیدهایی که گواردیولا، سرمربی بایرن در به خدمت گرفتن او دارد، ممکن است پروسه انتقال این مهاجم جوان به رختکن باواریایی ها را کند کرده باشد. از همین رو فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه مادریدی و ژوزه مورینیو سرمربی اسبق این تیم که حالا هدایت چلسی را دردست دارد، بادقت وریزبینی خاصی این پروسه را دنبال می کنند.

از اواخر فصل گذشته بود که مورینیو تلاش زیادی برای جلب نظر لواندوفسکی می نمود واولین تماس میان این دو از طریق تلفن برقرار شد ومورینیو حالا نام لوا را در صدراولویت های خریدش قرار داده. 4 گلی که لواندوفسکی در بازی فصل گذشته نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا وارد دروازه رئال مورینیو نمود، باعث شده که فلورنتینو پرس نیز او را زیرذره بین بگیرد. رئیس باشگاه مادریدی درپایان دیدار برگشت نیمه نهایی فصل گذشته اروپا، فرصت را غنیمت شمرده و تمایلش برای جذب لواندوفسکی را درگفتگوی کوتاهی که  با او داشت، به او منتقل کرد.و پاسخ لواندوفسکی، آن چیزی که پرس توقع داشت نبود و او تنها گفت که مادریدی ها باید با مدیربرنامه هایش تماس بگیرند تااز آینده او مطلع گردند.

 اما حالا رئالی ها دوباره چشم به آلمان دوخته اند و به دنبال آنندتا بابهره گیری از تردیدهای باواریایی ها در جذب لواندوفسکی او را مال خود کنند. البته آنها حاضر نیستند که برای خریداری این مهاجم لهستانی با چلسی وارد کورس شوند و سران باشگااه مادریدی قصد دارند که این بازیکن جوان را که  تابستان آینده قراردادش بادورتموند به پایان می رسد را بدون پرداخت هزینه ای جنجالی به خدمت بگیرند. آنها حتی حاضر نیستند که مبلغ 20 میلیون یورویی که گویا او با سران بایرن توافق کرده بود را بپردازند و قصد ارائه پیشنهادی نجومی برای جذب لوا را ندارند.

سرمربیان رئال به جذب یک مهاجم تراز اول نیاز زیادی دارند تا بتوانند سطح رقابت در تیم را افزایش داده وگزینه مناسبی برای جایگزینی کریم بنزما داشته باشند. دراین میان علاوه بر روبرت لواندوفسکی، نام سرخیو آگوئرو، لوئیس سوارس و رادامل فالکائو نیز به عنوان دیگر گزینه های پیش رو به گوش می رسند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 3 آذر 1392برچسب:, ] [ 16:40 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7032
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 10037
بازدید ماه : 9949
بازدید کل : 414695
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1