مصاحبه بیل درباره کریس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


 کریستیانو بهترین است ...


    رونالدو: "هیچ رقابتی با کریستیانو رونالدو ندارم و درمورد نقل و انتقالات احتمالی هیچ صحبتی با هم نداشته ایم. از همان روز اول ارتباط خوبی با هم داشتیم . او رفتار فوق العاده ای با من داشت و در داخل و خارج از زمین خیلی به من کمک می کند."

    بهترین بازیکن دنیا: "از نظر من کریستیانو بهترین بازیکن دنیاست و بعید می دانم که در حال حاضر بازیکنی حتی نزدیک او باشد.گلهایی که کریس می زند و عملکرد او در رئال و با فشاری که در اردوی تیم ملی پرتغال بردوش می کشید، نشان داده که او بازیکنی در حد واندازه های جهانی است. از نظر من او بهترین بازیکن دنیاست و شایسته دریافت توپ طلاست.تعداد گلهایی که کریس زده خیره کننده است. ما در زمین درکنار هم لذت می بریم. گلهایی که می زنیم و پاس گلهایی که می دهیم نشان دهنده این است که درکنار هم خوب جا افتاده ایم. البته اوضاع بهتر از این می شود و اگر خوش شانس باشیم می توانیم فصل موفقی را پشت سربگذاریم.کریس در هر بازی به من انگیزه واعتماد به نفس می دهد و با تجربیاتی که دراختیارم می گذارد خیلی به من کمک می کند."

    پول پرداختی برای خرید بیل: "من به پولی که برای خریداری من پرداخت شده فکر نمی کنم. فقط می خواهم روی فوتبال تمرکز کنم. پولی که برای انتقال من به رئال پرداخت شده، هیچ ارتباطی به من ندارد. تنها چیزی که می خواهم این است که بهترین بازیکن ممکن باشم."

    کمک بریتانیایی ها: "وقتی صحبت هایی درمورد انتقالم به رئال مطرح شد، دیوید بکام برایم پیغامی فرستاد تا برایم آرزوی موفقیت کند. خیلی دل نشین بود  و از او متشکرم. بکام مدتی با تاتنهام تمرین می کرد و او را خوب می شناسم. او برای پیغام فرستاد و به من زنگ زد و از او متشکرم.وودگیت هم در تاتنهام با من هم تیمی بود و گهگاهی با او هم حرف می زنم. یک بار در یک مصاحبه با مک منمن دیدار کردم و کمی باهم صحبت کردیم. آنها هم در این شرایط بودند و به من توصیه هایی کردند که قطعا به من کمک زیادی کرد."

    یادگیری زبان اسپانیایی: "زبان اسپانیایی ام کم کم بهتر می شود.من در کلاس زبان شرکت می کنم  و مهم است تلاش کنم تا زبان اسپانیایی را یادگرفته وبا فرهنگ این کشور آشنا شوم. همیشه رویای بازی کردن در رئال مادرید را در سر داشتم."

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 5 آذر 1392برچسب:, ] [ 18:54 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7984
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 10989
بازدید ماه : 10901
بازدید کل : 415647
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1