روزنامه آ.اس: غیبت رونالدودر بازی با گالاتاسرای برای احتیاط بیشتر
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

روزنامه آ.اس: غیبت رونالدودر بازی با گالاتاسرای برای احتیاط بیشتر

مهاجم پرتغالی رئال مادرید در ابتدای نیمه دوم بازی تیمش مقابل آلمریا زمین مسابقه را ترک کرد؛ البته مصدومیت او جدی نیست.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید در بازی روز چهارشنبه تیمش در لیگ قهرمانان اروپا مادریدی ها را درمصاف با گالاتاسرای همراهی نخواهد کرد.

با وجودی که مصدومیت کریس جدی نیست، اما خود او و پزشکان باشگاه مادریدی ترجیح می دهند که عجله ای در روند بهبودی او نکنند تا بدین ترتیب از مصدومیت جدی تر او اجتناب نمایند. از همین رو تصمیم گرفته شده تا رونالدو در بازی تیمش مقابل گالاتاسرای در لیگ قهرمانان اروپا به میدان نرفته و روز شنبه و در مصاف با وایادولید به ترکیب کهکشانی ها بازگردد. امروز او تست رزونانس مگنتیک را پشت سرخواهد گذاشت تا از شدت گرفتگی درعضله پایش مطلع شود.

در جریان دیدار شنبه شب رئال مادرید مقابل آلمریاو در دقایق ابتدایی نیمه دوم بود که کریس بعد از خطای یکی از بازیکنان حریف، با درد از زمین خارج شد. او امروز دومین روز بازیابی اش را پشت سرخواهد گذاشت و روز گذشته نیز بعد از یک جلسه تمرینی بازیابی در باشگاه بدنسازی رئال حس و حال خوبی داشت.

غیبت رونالدودر بازی با گالاتاسرای، به منزله پنجمین غیبت او در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا از زمان انتقالش به رئال مادرید خواهد بود. از پنج فصل پیش و از زمان انتقال کریس به برنابئو، رئال 48 دیدار در لیگ قهرمانان اروپا برگزار کرده که او در 44 بازی حضور داشته. او در فصل 10-2009 به خاطر مصدومیت ازناحیه قوزک پا در پی برخورد با دیاوارا، مدافع مارسی، در دو بازی مقابل میلان غایب بود و دو غیبت بعدی او نیز در فصل 2-2011 و در بازی با زاگرب و آژاکس ثبت شد و در هر دوی این بازیها مورینیو که صعود تیمش به دور بعد را قطعی می دید، ترجیح داد تابه کریس استراحت دهد.

با عدم حضور رونالدو در این بازی، حضور او در بازی با آلمریا، در واقع آخرین تلاش او برای متقاعد کردن رای دهندگان برای جایزه توپ طلای سال 2013 بود. چرا که مهلت رای گیری،درروز جمعه، یعنی 4 روز دیگر و قبل از مصاف شنبه شب مادریدی ها به پایان خواهد رسید.

Portada de As (Spain)


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 5 آذر 1392برچسب:, ] [ 20:56 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7801
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 10806
بازدید ماه : 10718
بازدید کل : 415464
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1