گزارش روز: دیدار پرس با مالک سیتی؛ صحبت برسر کاسیاس بود؟
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

گزارش روز: دیدار پرس با مالک سیتی؛ صحبت برسر کاسیاس بود؟

مانوئل پیگرینی سرمربی شیلیایی منچسترسیتی اخیرا اعتمادش به جو هارت دروازه بان تیمش را از دست داده و بدش نمی آید که دروازه بان جدید و مورد اعتمادش را به تیم بیاورد.

سایت کریس رونالدو مسی - روزنامه آ.اس در گزارشی به این نکته اشاره کرده که فلورنتینو پرس رئیس باشگاه مادریدی و منصور بن زاید، مالک باشگاه منچسترسیتی روز یکشنبه در ابوظبی با هم دیدار کرده اند. منصور بن زاید که برادر رئیس جمهور امارات متحده عربی و امیر ابوظبی است، تصاویری از دیدار خود با پرس را در صفحه اینستاگرامش بازتاب داده است.

رئیس باشگاه مادریدی برای انجام چند کار تجاری به امارات سفرکرده و در این میان دلیل و هدف اصلی سفر او مشخص و اعلام نشده است وخیلی ها معتقدند که یکی از سوژه های متحمل این مذاکرات، صحبت بر سر احتمال انتقال برخی از بازیکنان میان دو باشگاه رئال مادرید و منچسترسیتی، به عنوان مثال ایکر کاسیاس باشد.

روزنامه میرر نیز در گزارشی یادآوری کرده که کاسیاس که این روزها زیر سایه دیگو لوپس در تیم است ممکن است باشگاه مادریدی را ترک کند. دروازه بان اسطوره ای باشگاه مادریدی که از فصل گذشته و بعد از مصدومیتش نیمکت نشین شده ، حالا معمولا شاهد حضور دیگو لوپس در درون دروازه رئال مادرید است، می داند که ادامه این شرایط،ممکن است حضور او به عنوان دروازه بان ثابت تیم ملی اسپانیا را به خطر بیندازد و باعث شود تا در آستانه آغاز جام جهانی ویکتور والدس یا په په رینا از او پیشی بگیرد. این در حالی است که این روزها عملکرد خوب دیگولوپس دردرون دروازه رئال به نحوی است که بعید است که کارلو آنچلوتی درنظرش پیشینش عقب گرد کرده و کاسیاس را به ترکیب اصلی بازگرداند. از سوی دیگر عملکرد درخشان ویکتور والدس در درون دروازه بارسلونا باعث شده که از او به عنوان یکی از گزینه های اصلی دروازه بانی ماتادورها یاد شود و به همین خاطر دروازه بان اسطوره ای رئال ممکن است قبل از انتخاب نهایی بیسنته دل بوسکه برای جام جهانی، به فکر ترک باشگاه مادریدی افتاده و دراین میان به پیشنهاد منچسترسیتی پاسخ مثبت دهد تا بتواند در جام جهانی برزیل روزهای خوبی را سپری کند.

از سوی دیگر مانوئل پیگرینی سرمربی شیلیایی منچسترسیتی اخیرا اعتمادش به جو هارت دروازه بان تیمش را از دست داده و بدش نمی آید که دروازه بان جدید و مورد اعتمادش را به تیم بیاورد. از سوی دیگر تکسیگی بگیرستاین مدیرورزشی باشگاه انگلیسی بین ایکر کاسیاس و ویکتور والدس قرار گرفته و تمایل تیمش به جذب هردوی این دروازه بانان اسپانیایی را ابراز کرده و منتظر است تا به محض دریافت پاسخ مثبت از هریک از این دو بازیکن، او را به ورزشگاه اتحاد ببرد.

foton



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 6 آذر 1392برچسب:, ] [ 15:55 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10679
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 13684
بازدید ماه : 13596
بازدید کل : 418342
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1