آربلوا: به رئیس باشگاه گفتم وقتی کریس نیست، خودم گل می زنم
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

آربلوا: به رئیس باشگاه گفتم وقتی کریس نیست، خودم گل می زنم

 

آلوارو آربلوا بهترین بازیکن رئال در بازی پریشب مقابل گالاتاسرای بود ودرپایان بازی به تمجید از هواداران تیمش پرداخت.

سایت کریس رونالدو لیو مسی - آلوارو آربلوا مدافع اسپانیایی و شماره 17 رئال مادرید دیشب و درجریان بازی این تیم مقابل گالاتاسرای در دور پنجم رقابتهای گروهی لیگ قهرمانان اروپا مرد میدان بود.

او که در جریان بازی نمایش خیره کننده ای را به اجرا گذاشته بود در پایان بازی با آنالیز عملکرد تیمش گفت:« در نیمه دوم خیلی خوب بودیم. سرمربی تیم با تعویض تاکتیکی اش خیلی خوب تیم را چیده بود و ما در نیمه دم خیلی خوب کار کردیم.»

او که اخیرا بارها مخاطب سوتهای انتقادی تیمش قرار گرفته بود، دراین بازی به شدت تشویق شد و دراین باره گفت:« در بازی با سویا مردم برای من سوت می زدند و من از کسانی که در آن زمان هم از من حمایت می کردند و کسانی که معتقد بودند که من بد بازی کرده ام، تشکر کردم. این هواداران خیلی می فهمند . وقتی خوب کار می کنی هم می دانند که چطور مزد تلاشهایت را بدهند.»

آربلوا که دراین بازی گل زیبایی را به ثمر رساند در این باره گفت:« من به رئیس باشگاه گفته ام که وقتی رونالدو نباشد، خودم گل می زنم. برای این موضوع به من پول نمی دهند ولی من از این کار احساس رضایت میکنم.»

حمایت هواداران حاضر دربرنابئو سوژه دیگری بود که آربلوا در موردش صحبت کرد:« مهم است که هواداران حاضر در برنابئو محبتشان را به کریستیانو نشان دهند. کریس چه توپ طلا را ببرد و چه نه، ما به داشتنش می بالیم. او بازیکن فوق العاده تیم ماست.»

این مدافع اسپانیایی درمورد خطایی که رویش انجام شد ویکی از صحنه های جنجالی بازی را رقم زد گفت:« روی من خطا شد. داور نباید به من کارت زرد نشان می داد. مطمئنم و این را به داور هم گفتم. این داور است که می بیند که باید سوت بزند یا نه ولی بازیکن حریف روی من خطا کرد و نباید به من کارت زرد نشان داده می شد.»

بخش پایانی صحبت های آربلوا درمورد ژابی آلونسو بود:« من می دانستم که گلزنی ام را چطور جشن بگیرم. من و ژابی دوستان خوبی هستیم. هفت سال است که درکنار همیم و امیدوارم که این دوستی تداوم بیشتری داشته باشد. او هرکاری بکند، من از او حمایت می کنم ولی به او گفته ام که هیچ جایی بهتر از رئال نخواهد بود. بازیکن دیگری مثل او در دنیا نمی شناسم. وقتی ماجرای تمدید قراردادش قطعی شود، باهم جشن خواهیم گرفت. می گویند که تیم ما  خیلی به ژابی وابسته است و این تقصیر ما نیست، و تقصیر خود اوست. او بازیکن پایه ای ای برای تیم است و یک مهره حیاتی است. چون هیچ کسی مثل او نمی تواند ریتم تهاجمی و تدافعی تیم را تنظیم کند.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 8 آذر 1392برچسب:, ] [ 11:42 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8292
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11297
بازدید ماه : 11209
بازدید کل : 415955
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1