ریبری: رای ساخو به رونالدو مایوسم کرد
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

ریبری: رای ساخو به رونالدو مایوسم کرد

ستاره فرانسوی بایرن مونیخ در صحبت هایی اعلام کرده که از اینکه هموطنش علنا اعلام کرده که به نظر او رونالدو شایسته کسب توپ طلاست به شدت ناراحت است.

سایت کریس رونالدو لیو مسی – جنگ توپ طلای امسال ابعاد تازه‌ای پیدا کرده است از یکسو بازیکنی مثل زلاتان ایبراهیمویچ مدام اعلام می کند که خودش را برترین بازیکن دنیا می داند و برای اثبات این موضوع حتی به توپ طلا نیاز ندارد و از طرف دیگر چهره‌ای مثل فرانک ریبری ستاره فرانسوی بایرن مونیخ با مصاحبه‌های هر روزه قصد دارد حقانیت خود را برای بردن این جایزه نشان بدهد. نکته مهم این است که او با وجود درخشش در تمام سال از درخشش خارق‌العاده فردی رونالدو در فصل تازه اروپا هراس دارد، چیزی که می‌تواند رقیب او در کسب توپ طلای امسال باشد.

اما داستان جدید در مورد ریبری، مصاحبه ساخو هم تیمی او در تیم ملی فرانسه درباره توپ طلاست. ساخو بازیکن لیورپول که صعود فرانسه به جام جهانی را دوشادوش ریبری جشن گرفته ، درباره نظرش در این‌باره که چه کسی باید توپ طلا را ببرد گفته:« من اگر بودم رونالدو را انتخاب می‌کردم. او یک بازیکن بسیار سطح بالا و یک ورزشکار فوق‌العاده با آماری خیره‌کننده است که همه را تحت تاثیر قرار می‌دهد. البته قلب من به ریبری رای می‌دهد اما آمارها هرگز دروغ نمی‌گویند.»

از آن طرف ریبری تا این خبر را شنیده در گفت‌وگو با اکیپ واکنش نشان داده است، او دراین باره گفته:« ساخو مرا مایوس کرد. حرف‌های او واقعا حالم را بد کرد. به خاطر حرف هایی که اخیرا زده. در هر صورت فوتبال همین است. او نظرش را داده و زندگی همین است و این موضوع جدی و مهمی نیست.»

ریبری یکی از مهره های کلیدی بایرن مونیخ در کسب سه قهرمانی در رقابت های فصل گذشته بود  و درعین حال به تیم ملی فرانسه نیز کمک کرد تا به جام جهانی 2014 برسد. البته فرانسه نیز به سان پرتغال مسیری ساده را برای رسیدن به این تورنمنت طی نکرد ودرنهایت در مجموع دو بازی رفت و برگشت پلی آف با نتیجه 2-3 از سد اوکراین عبور کرده و به جام جهانی رسید.

دراین میان و درشرایطی که کریستیانو رونالدو و فرانک ریبری دو مدعی اصلی فتح توپ طلا هستند، برخی ها معتقدند که ریبری به خاطر فتح تمام جامهای ممکن با بایرن در فصل گذشته باید به توپ طلا برسد و برخی دیگر معتقد است که کریستیانو رونالدو به خاطر نمایش های فردی فوق العاده اش در سال جاری شایسته دریافت این جایزه است.

 با مصدومیت لیونل مسی حالا کورس حساس برای فتح توپ طلای سال 2013 میان ریبری و کری رونالدو درجریان است. سران فیفا مهلت شرکت در رای گیری توپ طلای امسال را تا پنجشنبه پیش تمدید کرده بودند و به شرکت کنندگان نیز اجازه داده بودند تا در صورت ارسال آراءشان ، در صورت تغییرعقیده آن را تغییر دهند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 10 آذر 1392برچسب:, ] [ 16:32 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8687
بازدید دیروز : 2917
بازدید هفته : 11692
بازدید ماه : 11604
بازدید کل : 416350
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1